2022年4月24日星期日

福建炒飯 (外賣) @ 屋企 ( 24-APR-2022 )



一開個盒   啲餸幾乎瀉哂出來


呢個糖水   又可以食三晚喇


( 24-APR-2022  SUN )

今朝里奧大人出咗門口   我瞓到 10 點 20 分呀   里奧大人知道我瞓到咁晏就最開心   因為佢之前唔舒服   我勁擔心   真係佢去廁所   我等埋佢出嚟先再瞓   一晚幾次呀   所以瞓得唔好呢 ~

梳洗完就即刻整早餐喇   第一次焗提子包   估唔到咁易燶   我要刮哂啲燶先可以食 ~


家姐問我食咩 ?!   我話食我哋最鍾意嘅提子包   家姐話點解買 ?!   我話里奧大人之前唔舒服要食餐包   但食唔哂就我食囉 ~

我同家姐都最憎食提子包   以前我買麥包   我拻哂啲提子出嚟㗎   但好多時拻埋好多麵包出嚟   真係拻咗 1/3 都有   但呢啲麥包甜甜又好味   可惜硬係要有提子   哈哈 ~

食完即沖涼   之後出發喇 ~

今朝明明沖完涼都唔覺熱   但個人一心急   就即刻流汗   激死我 ~

本身諗住去里奧大人公司幫手   但瞓到咁晏   佢以為我今日唔出街   阿妹好開心同里奧大人講話 "佢嚟咗"   里奧大人話以為邊鬼個嚟咗   哈哈哈哈 ~

同阿妹傾偈   傾到里奧大人放工   之後我同里奧大人去買午餐番公司食   食完就要幫里奧大人執嘢了 ~

超級勁好味   但真係好辣   哈哈



2 點開始執嘢   一執就執到 5 點   仲有少少就要等里奧大人自己搞掂   我同佢講   如果搵唔到就打比我就可以   因為家姐都係咁   之前幫佢執屋   佢搵唔到都即刻打比我 ~

好感恩今日都有精神有力氣   可以幫里奧大人執嘢   佢都話如果我唔幫手   佢唔知點執好   好在我勁鍾意執嘢   見到整整齊齊就最開心   始終喺公司時間耐過喺屋企   工作環境都好影響情緒   我見好多同事張枱都好亂   幾十年嘅文件都可以唔掉   真係唔怕比虱咬 ~

里奧大人去買外賣   我就番屋企沖涼再開機洗衫 ~

食完又出咗汗   咁整埋蕃薯糖水喇   之前買咗 6 隻蕃薯   好想快啲食埋去囉 ~

問里奧大人食幾多嚿蕃薯 ?!   之後佢笑住話幾大粒先 ?!   我話大粒湯丸 Size 咁上下啦 ~

食完抖半個鐘就自己跳舞   雖然今日流好多汗都幾攰   但都好想跳舞 ~

沖埋涼就睇 Youtube    11 點 45 分左右瞓住瞓   點知搞肚痛   即刻諗起應該中午食車仔麵太辣 ~  

沒有留言:

發佈留言