2022年4月1日星期五

泰式炸魚肉蝦餅 + 滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 1-APR-2022 )





( 1-APR-2022  FRI )

今日里奧大人 WFH   所以 8 點幾要食早餐 lu ~

以免令到里奧大人食到悶   所以剪開一條條   比啲新鮮感比佢   哈哈


佢食完就即開工   我就沖完涼等工開 ~

1 點幾開餐   點知溫總打嚟問嘢   搞咗好耐   佢做嘢真係太過驚驚青青   真係明明簡單都變咗好複雜 ~

芝士漢堡芝麻包 + 酸辣粉 + 粟米鬚茶



好在無比里奧大人帶番公司食咋   我無諗過係咁多湯料包   同埋都好大陣味   喺公司食真係唔好囉 



一到 4 點半   個人就會放鬆哂   因為我唔駛成日昅住手機有無公司 Whatsapp ~

所以其實我喺屋企做家務或者溫書   間唔中就要睇下手機   因為我所有訊息係唔會有通知鈴聲   我成日同家姐 Whatsapp   係咁嘟嘟嘟真係會人都顛囉 ~

今晚唔想煮呀   所以叫里奧大人買外賣番屋企食 ~

早食早跳舞   今晚 7 點 45 分可以跳喇 ~

沖埋涼就睇 Youtube   之後又聽下歌   聽到 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言