2022年4月22日星期五

墨魚丸米 + 鮮蝦雲吞粗麵 + 煎韭菜鮮肉餃 + 油菜 (外賣) @ 屋企 ( 22-APR-2022 )





( 22-APR-2022  FRI )

尋晚開冷氣瞓   我估都係時候要開冷氣了   但半夜凍醒呀   真係十分少有   哈哈 ~

早餐食奶醬多   好佩服自己又連續食 4 日   其實今朝想食麥芝蛋包   不過手痛牙肉又痛   唔想行咁遠   所以食奶醬多呢 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

里奧大人今朝睇完醫生都番工   佢真係腸胃炎   同埋要食抗身素   希望佢快啲好番啦 ~

Lunch Time 未餓   又出去行大運   同船頭阿花一齊搭 Lift   佢哋見到我貼撒隆巴斯   我話網球手呀   又話手背做咩一撻紅色 ?!   我話熨衫 "辣" 到呀   佢哋都話搞乜鬼咁呀妳   哈哈 ~

喺條街行咗十幾分鐘   又見到船頭同阿花   大家都話唔知食咩好   所以又各自繼續行   之後我買完午餐   去到等過馬路又見到佢哋   真係約埋都無咁啱 ~


菇場唔忙呀   無無聊聊又同阿花 Whatsapp   原來一傾就傾到 3 點半   咁又好   時間過得勁快   哈哈哈哈 ~

里奧大人 4 點幾放工   所以我放工都準時走 lu ~

買埋晚餐就即番屋企喇   感恩里奧大人都有胃口食嘢 ~

抖陣就就自己跳舞   之後即沖涼同開機洗衫 ~

最鍾意瞓梳化底


睇電視又睇 Youtube   今晚接近 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言