2022年4月2日星期六

燒汁焗鮪魚 + 司華力腸拚炸蝦餅 + 菜心苗 ( 2-APR-2022 )





( 2-APR-2022  SAT )

今朝 8 點起咗身   但試下再瞓   不過都係瞓到 8 點半   哈哈 ~

刷埋牙又整下其他嘢   差唔多 9 點先食早餐 ~


食完早餐就再大清潔屋企   因為下星期正常時間番工   我想再抹得乾乾淨淨咁呀 ~

沖完涼就抖下先   之後再執好哂里奧大人書枱   整理好佢所有文件   估唔到整到 1 點   咁要快快食 Lunch 喇 ~


食完 Lunch 就的起心肝執哂所有保險文件   因為買得太多保單   有啲其實都供完   我要寫低幾時可以拎錢   如果我仲不斷交保費就麻煩啦 ~   

終於 4 點幾搞掂哂   個人真係安樂哂   因為我最無心機係整保險文件 ~

里奧大人 5 點幾先番到屋企   我都預備晚餐了 ~

今晚 6 點半先開餐   真係無諗過咁簡單都要整一個鐘   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 燒汁焗鮪魚 + 司華力腸拚炸蝦餅 + 菜心苗

燒汁焗鮪魚 - 終於清哂啲鮪魚   我後期買嘅鮪魚有好多細骨   我有次差啲鯁親魚骨添呀   所以勁驚   食埋今次應該唔買住㗎喇 ~

司華力腸拚炸蝦餅 - 好想食司華力腸   所以焗 2 條   但食剩 1 條   哈哈   蝦餅就係尋晚食剩嘅 ~

菜心苗 - 自己買菜都係來來去去嗰啲   最緊要每晚有碟菜就搞掂   嘻嘻 ~

洗完碗就休息一下先   里奧大人話好攰   所以唔跳舞   咁我自己跳啦 ~

沖埋涼就睇 Youtube   呢排又睇緊啲新頻道   所以成日睇到好夜 ~

今晚又涼咗好多呀   所以 11 點唔夠都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言