2022年4月30日星期六

蜜汁叉燒腸 + 煎釀三寶 (外賣) @ 屋企 ( 30-APR-2022 )




( 30-APR-2022  SAT )

今朝 7 點 40 分起身   我唔想太早番菇場呀 ~

早餐食腿蛋治   星期六多數食飽啲 ~


菇場唔忙啦   都係同阿花 Whatsapp 到放工 ~

1 點準時走   買埋外賣就番屋企喇 ~

今日里奧大人番晏   所以陪我食埋午餐先番工 ~



佢出咗門口   我都係睇下 Youtube   但就肯定唔會做家務呢 ~

4 點幾開始瞓   瞓咗半個鐘   之後都沖涼洗頭   咁樣番學會精神好多 ~

今晚終於復課   我之前同里奧大人講話抖咗 3 個月   我唔係咁想番   里奧大人個表情好驚訝   我話只係唔想出街咁意思   哈哈 ~

我多數早啲到學校   因為睇下有無嘢買   又比我買到 3 條 One Piece   真係好開心呀   里奧大人話真係要買嘢先心息   我話平先買咋 ~

同同學傾下計   問下佢地有無做功課 ?!   佢地話無   我話咁就好喇   有人陪我無做   哈哈 ~

今晚遲咗 3 分鐘先放學   真係好鍾意呢個 Miss   永遠唔會因為就落堂   就趕住走咁呢 ~

買埋晚餐就番屋企   食完抖陣都即沖涼喇 ~

11 點幾都瞓覺 lu   其實咁又好呀   話哂都係正常時間瞓嘛   因為我成日星期六都好遲瞓覺咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言