2022年4月17日星期日

叉燒拚燒鴨 + 滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 17-APR-2022 )





今晚食剩   聽晚再食   但覺得買兩個餸又唔抵咁   哈哈


( 17-APR-2022  SUN )

今朝里奧大人好早要番工   所以佢出咗門口   我都可以好快瞓得着   哈哈 ~   

10 點左右起身   之後整早餐 lu ~


食完抖陣就沖涼   12 點開始溫書   溫咗個幾鐘就要抖下 ~

里奧大人 2 點番到屋企   等佢沖完涼都要即刻開餐   因為佢 2 點半要開會 ~


我睇陣 Youtube   之後都溫書 lu   其實咁樣安排都唔錯㗎   哈哈 ~

里奧大人 5 點幾開完會   今次算好早㗎喇 ~

我突然唔係咁舒服   鼻窿又有啲痛   好驚係作感   所以即飲 Hot Lemon   心理上覺得好咗啲 ~

傷口越來越紅   希望快啲好番啦


本來想求其煮啦   蒸臘腸都夠簡單喇啩   但又真係唔太舒服咁   所以里奧大人話唔好煮飯   佢去買外賣呢 ~

食完又抖下啦   今晚我自己跳舞咋   因為里奧大人頭先飲咗啤酒   佢同事話佢好鍾意飲啤酒   但其實佢食熱氣嘢先會飲   但比佢地講講下變咗鍾意飲先搞笑   哈哈 ~

我同里奧大人講   頭先我鼻窿唔舒服   應該係我朝早做快測   可能撩得太入   因為上次又係咁   又以為自己唔舒服 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點都瞓   好似好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言