2022年4月29日星期五

京都骨飯 + 涼瓜燜火腩飯 (外賣) ( 29-APR-2022 )

京都骨飯 - 勁好味   自己整到咁好味就好了


涼瓜燜火腩飯 - 里奧大人話呢個飯係咪叫 "男人的溫柔" ?!   我話係 "男人的浪漫"呀


( 29-APR-2022  FRI )

尋晚半夜去咗 1 次廁所   其實都預咗㗱喇   始終飲咗湯呢 ~

感恩都算瞓得唔錯   唔知係咪飲咗北芪當參呢 ?!   上次見到個咀唇又無咩血色   咁又成日飲涼嘢   所以嚇到即刻買北芪當參   飲完個人真係舒服好多咁㗎 ~

早餐食奶醬多   今次多士燶燶地都幾正 ~


菇場唔忙啦   咁家姐打嚟傾電話   之後佢無啦啦同我講話尋日係媽咪死忌   我都忍唔住喊   我話點會唔記得呀 ~

家姐話佢無發夢見過媽咪   話媽咪唔想見到佢   我話我間唔中會夢見爸爸媽咪㗎喎   之後家姐好緊張話媽咪有無話唔夠啲咩呀 ?!   我話無喎   次次見佢都係好開心 ~

我好記得媽咪走咗之後   我發咗個夢係媽咪坐旅遊巴去旅行   佢仲拎住個麵包好開心咁拜拜   好在發呢個夢係開心   始終我實在太內疚   喺佢病嘅時候無體諒佢呢 ~

Lunch Time 去買零食比里奧大人同事   依家天氣熱   行商場無咁辛苦 ~

買埋粉果炒米粉就番菇場喇   呢排好想睇 ASTRO Vlive ~


買咗啲零食比里奧大人同事   其實我次次都係買自己鍾意食嗰啲   希望佢都鍾意食啦   哈哈    


菇場仍然唔忙   依排唔駛投票   唔會投票先嚟忙呀   哈哈 ~

放工即走   感恩好快有巴士   所以好快去到里奧大人公司 ~

同里奧大人一齊買外賣   去到公司門口見到叻叻   我即刻比零食佢呀   真係約埋都無咁啱時間囉 ~

食完抖陣就搭車去 Megabox   里奧大人諗住買中袖裇衫   但得短袖   同埋今次應該係清冬季衫   咁下次再嚟啦 ~

去 Ikea 買酸青瓜同麵包   之後去 AEON 買針板   真係好邪   因為好似 $128 咋   但嘟出來係 $168   咁我以為記錯   但比完錢再望價錢   真係 $128   咁又要去退錢   呢下怪自己   應該再睇完價錢先買呢 ~

最後就去超市買嘢   今次我覺得自己好有節制   本身買咗 3 盒朱古力餅同 1 Pack 烏冬   但諗諗下都唔係咁想食   所以最後放番低   不過都買咗兩袋   好在里奧大人幫手拎咋 ~

換完積分就搭車番屋企   沖埋涼就食生果   之後坐定定睇電視喇 ~

今晚 11 點唔夠都瞓   係咪太耐無去街   一出街就好易攰呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言