2022年4月12日星期二

韭菜鍋貼餐 & 麵線套餐 (外賣) @ 屋企 ( 12-APR-2022 )



( 12-APR-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光   因為尋晚唔係話一上床就瞓度   但其實又眼瞓㗎喎 ~

我覺得可能熱呀   我將隻腳貼住里奧大人   佢話佢當堂升溫   25 度變 37 度   事實我真係體溫好高   掌心永遠都係熱辣辣   所以我話凍係好少有呢   哈哈 ~

去買早餐   茶記阿哥話依家成日見到我好開心   我話依家真係正常番工呢   傾多陣就去買埋雞骨草比里奧大人都即番菇場喇 ~

早餐食奶醬多   好味道 ~


菇場忙呀   勁開心   諗起之前睇電視劇   有句對白係 "我最鍾意番工"   里奧大人話係我呀   因為佢知我好維護公司   咁事實公司真係好好嘛   哈哈 ~

下星期都要飲北芪當參補氣   之前有一段時間長飲   感到真係好好多呢


Lunch Time 出去買完薯仔同洋蔥   再周圍行陣   之後就買豬軟骨酸辣米線番菇場食 ~


仍然忙   不過唔係急   所以 4 點半都可以放工 ~

去完超市買雪糕同涼粉就番屋企   燜完聽晚嘅餸就跳舞 ~

不過好辛苦先跳哂一整 Part   但平時食完飯跳係完全唔攰㗎喎   終於感受到原來放工個人係攰   唔可以即時做運動   但徑步就可以   因為完全唔需要用力   哈哈 ~

沖完涼就等里奧大人放工   估唔到佢 7 點可以放工   咁之得我煮飯啦   因為本身話要 9 點先番到屋企   咁我話太夜唔煮   但都感恩佢可以早放工呢 ~

叫里奧大人買餃子番屋企食   之後睇電視   今集 "金宵大廈 2"  好恐怖   但劇情真係估佢唔到 ~

今晚 11 點鬆啲都瞓 lu   我要開冷氣瞓呀   因為覺得有啲焗熱 ~

沒有留言:

發佈留言