2022年7月15日星期五

豆豉蒜蓉蒸排骨 + 油麥菜 + 白蘿蔔 ( 15-JUL-2022 )





( 15-JUL-2022  FRI )

感恩同里奧大人都一覺瞓天光   佢鬧鐘未醒都起身   其實我都係未夠 7 點已經醒咗   不過懶床到 7 點 15 分先起身 ~

今朝早咗出門口   番到菇場都只係 8 點 15 分   可以慢慢嘆份腿蛋治 ~


菇場忙呀   實在太好 ~

Lunch Time 出去買嘢   之後就番菇場食 Flakes + 乳酪   今日想食啲凍嘢   哈哈 ~


忙咗陣就抖下啦   又係同阿花 Whatsapp   之後阿妹又同我 Whatsapp   仲話我好勁喎   成日在線嘅 ?!?!   我話咁啱同同事傾緊偈嘛 ~

放工去超市買嘢   買完都即番屋企預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 豆豉蒜蓉蒸排骨 + 油麥菜 + 白蘿蔔

豆豉蒜蓉蒸排骨 - 之前買咗 1 包排骨分兩餐食   咁今晚就蒸排骨   本身諗住三色椒炒㗎   不過想清咗條白蘿蔔   所以唔開三色椒喇   依家仲有 2 條脆肉瓜未食   我諗住今星期係可以食哂架   但無諗過其中兩晚唔駛煮飯   哈哈 ~

油麥菜 - 點都要清埋㗎喇   又特登整碗醬料   其實只係蔥花/指天椒/甜豉油/煲仔飯豉油/麻油   哈哈 ~

白蘿蔔 - 清埋去啦   蘸甜醬辣醬都好好食呢 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   里奧大人話今晚唔跳舞   因為要熨 2 機衫   咁我都大清潔屋企喇   星期日就可以唔駛做咁多嘢 ~

搞掂哂都即沖涼喇   之後休息休息 ~

今晚一齊 11 點唔夠都瞓   因為聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言