2022年7月2日星期六

蒸臘潤腸拚臘鴨肶 + 蕃茄薯仔粟米湯 ( 2-JUL-2022 )




( 2-JUL-2022  SAT )

里奧大人 7 點起身睇新聞   知道仍然掛 8 號風球 (暹芭)   咁可以繼續瞓   原來家姐 6 點 40 分已經喺群組通知 8 號風球至下午 4 點   里奧大人問家姐做咩咁早起身 ?!   家姐話驚里奧大人會起身番工   所以幫佢睇定   哈哈 ~

一瞓就瞓到 10 點 15 分   之後起身整早餐 lu ~

我同里奧大人講話真係整定   我本來唔係買 1 條糙米芝士包㗎   因為都驚食唔哂   點知今朝可以一齊食   哈哈 ~


食完抖陣就熨衫   因為我好想郁下   今朝真係冷氣都唔駛開呀 ~

熨完就睇下電視   差唔多 2 點食午餐   當然都係我煮啦   如果我唔攰   其實一日煮 3 餐都無問題   但唔可以日日係咁煮   我會覺得好悶同埋好攰囉 ~


 今日無得探 Berry 女喇


做下小清潔   之後咁又執下櫃桶啦   原來里奧大人有 60 對新襪   真係買下買下唔多覺   只怪我收納得太好   哈哈哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   今晚 7 點都可以開餐   快快食完就可以休息喇 ~

是日懶餐 - 蒸臘潤腸拚臘鴨肶 + 蕃茄薯仔粟米湯

蒸臘潤腸拚臘鴨 - 今餐簡直係冬天餸   哈哈   無計啦   想清埋隻眼鴨肶呢 ~

蕃茄薯仔粟米湯 - 仲飲多晚先飲得哂   始終有薯仔比較飽肚   唔飲得咁多   哈哈 ~

洗埋碗就抖半個鐘   之後同里奧大人跳 2 Part 舞   呢排想流多啲汁   始終開冷氣個人好濕   要排下毒   哈哈 ~

家姐喺其奧買嘅開心果脆糖   新鮮最好味   所以一開要快啲食哂囉


沖埋涼又睇下電視   今晚 11 點左右都瞓   算早啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言