2022年7月30日星期六

和風牛肉飯 + 照燒雞扒飯 (外賣) @ 屋企 ( 30-JUL-2022 )

和風牛肉飯 - 個汁就好味   但牛肉就煮到好老   其實呢個便當都唔錯㗎   有溏心蛋 + 水果 + 炸物 + 汽水


照燒雞扒飯 - 里奧大人鍾意食   咁就好喇   下次再買   哈哈


( 30-JUL-2022  SAT )

今朝本來 8 點起身   但瞓到 7 點 50 分都醒咗   所以都起身番工 lu ~

早餐食腿蛋治   想食飽啲 ~


菇場唔忙啦   9 點唔夠個天都黑哂   仲突然間行雷   真係嚇鬼死 ~

西瓜又出咗去   所以我哋勁 Free ~

放工買埋外賣就番屋企   好在無落雨咋   唔係就比較麻煩呢   不過袋外賣都幾重下   所以里奧大人喺車站等我 ~

其實我都好耐無買重嘢   但一拎重嘢   隻手就自然又痛又痺咁囉 ~

泰式肉碎飯食咗好少好少   所以留番聽晚再食


食完又抖下   之後都沖個涼   睇下 Youtube ~ 

我揀呢個 Cover 係因為鍾意隻恐龍   但里奧大人以為我鍾意佢食緊嘢   哈哈


咁我好鍾意 Again 首歌   里奧大人以為我老作   我話邊個唱都知啦   之後佢睇住 Youtube   我就背向電視講邊個唱   咁 Binnie 未唱完   我就話下句係車銀優唱   里奧大人真係 O 哂咀   話我真係知邊句係邊個唱   哈哈 ~

4 點又溫下書   差唔多 6 點就出發番學 ~

今晚 9 點唔夠就放學   所以即刻叫里奧大人落單叫外賣喇 ~

食完抖陣都沖涼   今晚無咁熱   可能朝早落咗場雨呢 ~

里奧大人 11 點都瞓覺   我就 11 點半瞓覺   算早咗喇 ~

沒有留言:

發佈留言