2022年7月1日星期五

蒜蓉焗豬扒 + 蕃茄薯仔粟米湯 ( 1-JUL-2022 )




午餐食唔哂   所以今晚要食埋去喇


( 1-JUL-2022  FRI )

今朝瞓到 9 點半自然醒   咁起身煮早餐喇   里奧大人話唔好煮   我話難得假期就煮啦   我又唔攰 ~


食完抖陣   11 點 45 分左右出發去 Megabox   今日會員有 9 折優惠呀   希望買到嘢啦   哈哈 ~ 

里奧大人本身諗住只買 3 Pack 襪   點知又忍唔住買咗 4 條褲   不過特價 $139 係抵嘅   同埋係佢鍾意嘅質地呢 ~

之後到我想買個化妝袋喇   不過 $99 好貴咁   但里奧大人話買啦   咁我唔客氣喇 ~

咁繼續周圍行啦   終於買到行山鞋喇   之前好耐都唔出   仲以為唔再出添 ~

今次都係做特價 $599/對   買滿 $1,000 仲有 $50 Cash Coupon   所以買咗 2 條冰手巾   哈哈 ~

買完就去儲積分   職員叫我換實惠 $50 Cash Coupon   咁我都覺得好過儲分   成日換埋啲唔待駛嘢咁 ~

諗住買 Camel 水樽啦   都只係 $119   但最後買咗護腰墊要 $399   不過減 $50 感覺抵好多咁   哈哈   話哂都可以用 10 年嘛 ~

再去多次儲分就坐 Shuttle Bus 去德福   里奧大人喺馬莎買 3 件 Tee   感恩仍然係 $99/件呀   咁我都買咗對特價鞋 ($325)   落雨可以着呢 ~

之後里奧大人要我買 Boot   佢叫我唔好着水靴   因為我成日話好重同好焗   所以特登要我買對防水 Boot   我揀咗粉紫色呀   着起來嚟都好百搭   最感恩係特價 $998 會員再有 95 折   里奧大人話抵呀   因為接近半價咁滯呀 ~

所有任務完成就即去買午餐   因為開始橫風橫雨喇   好在走得早咋 ~

番到屋企都 3 點   里奧大人都開始餓喇 ~


食完就煲湯   搞掂哂就即沖涼喇 ~

里奧大人問我今日開唔開心 ?!   我話 200% 開心呀   之後我問番佢開唔開心 ?!   佢話我開心佢就開心   哈哈   不過佢次次見我買嘢開心   佢又真係好開心咁㗎   但最緊要係我要着   哈哈 ~

OJisan 大叔幾可愛   哈哈


當時無為意係粉紅色添   以為全個都係粉紫色呢


真係有冰冰哋嘅感覺   行山用真係唔錯呢


睇下 Youtube   差唔多 6 點半先煮嘢   今晚 7 點半先開餐   因為太晏食 Lunch 了 ~

終於掛 8 號風球喇   其實中午嘅天氣都開始轉差   感覺都似打得成咁呢 ~ 

是日懶餐 - 蒜蓉焗豬扒 + 蕃茄薯仔粟米湯

蒜蓉焗豬扒 - 清埋去啦   唔係又唔想煮㗎喇 ~

蕃茄薯仔粟米湯 - 好耐無飲   覺得勁好味   哈哈 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人跳 1.5 Part 舞 ~

又抖半個鐘   開埋機洗衫就即沖涼喇 ~

今日出咗成日街咁   所以有啲攰   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言