2022年7月3日星期日

帶子花枝炸拚豆卜魚腐 + 雞粒炒飯 ( 3-JUL-2022 )




( 3-JUL-2022  SUN )

今朝 9 點半自然醒   咁可以慢慢嘆下早餐   之後拖埋地就沖涼喇 ~


又每月一到   怪不得成日個肚扯住啦   唉 ~

感恩身體狀況都 OK   始終今朝有事奉係比較忙   唔想有影響呢 ~   

12 點 45 分散會   之後要去買襪   再去 Taste 買餸   最後買埋午餐就番屋企喇 ~

同里奧大人一齊番到屋企   所以食完先沖涼呢 ~


我無咩胃口   所以食剩大半碗   要留番今晚再食   之得唔買啦   嗚嗚


里奧大人 4 點幾瞓晏覺   我差唔多 5 點先瞓   瞓到半個鐘都唔錯 ~

其實我勁攰   但買咗餸同埋尋晚醃咗雞柳   所以今晚點都要煮囉   好在 7 點左右可以開餐 ~   

是日晚餐 - 帶子花枝炸拚豆卜魚腐 + 雞粒炒飯

帶子花枝炸拚豆卜魚腐 - $48/磅   我每樣買半磅   今晚焗少少算喇   我完全無胃口食嘢 ~

雞粒炒飯 - 材料有 5 件雞柳 + 3隻雞蛋   炒埋又一大碟   好在里奧大人聽日帶飯   哈哈 ~

洗埋碗都即沖涼喇   每月一到真係零舍攰 ~

睇多陣電視   之後個肚有啲痛   所以今晚 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言