2022年7月25日星期一

水餃拚雲吞 (外賣) ( 25-JUL-2022 )




 ( 25-JUL-2022  MON )

尋晚瞓到半夜熱醒   我仲以為自己發夢添   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   仍然覺得好味   但都會停下   好怕又食厭呀 ~


呢盒燕麥奶真係難飲到一個點   好在係買嘢送咋   如果我自己買嚟試就激氣啦   哈哈


菇場唔忙啦   好在唔眼瞓 ~

阿花又拎咗份車銀傻應援比我   實在太好   唔駛消費都有應援  哈哈


Lunch Time 出去一田行陣   阿花話見我推住架戰車   想大叫我又買咩 ?!   因為我同佢講話今年下半年唔買嘢   佢叫我慳啲唔好扮知慳識儉   仲話成日都見我買好多嘢   所以佢話我根本好鍾意買嘢   哈哈 ~

我同里奧大人講   次次推車就唔會買到嘢   本來我就咁買罐泡菜就算   但排隊比錢又周圍望下   所以又買咗包部隊鍋醬料   我同里奧大人講話呢個簡直係陷阱   佢話佢唔會排排下隊會買到嘢喎   呵呵


又唔太餓   所以 Lunch 就食 Flakes + 乳酪 ~


仍然唔忙   傾下偈就好快放工了 ~

放工走人啦   船頭話我遲咗啲啲走   我話其實唔想放工   之後佢同阿花都啤住我   我話因為要等 20 分鐘車先唔想放工啫   哈哈 ~

今晚等咗半個鐘頭車呀   我摸下條腰位置   估唔到喺濕哂   但我又唔熱架喎   真係原來企喺度都流汗   哈哈 ~

番到屋企即煮晚餐啦   里奧大人 7 點幾先番到屋企   我叫佢食埋先沖涼   因為一定會食到出汗   哈哈 ~

里奧大人同家姐都話好熱   平時佢哋好少會話熱   只係會成日話我怕熱要開冷氣   但依家家姐直頭朝早都要開冷氣添呀 ~

是日懶餐 - 水餃拚雲吞 (外賣)

水餃拚雲吞 (外賣) - 用白菜墊底   唔想洗多隻碟   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼   之後同里奧大人一齊散拜 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點幾都瞓   其實頭先我睇睇下 Youtube 都瞓着咗 ~

沒有留言:

發佈留言