2022年7月27日星期三

玉子燒 + 泡菜辣蘿蔔拚豆腐卜 + 麻醬拍青瓜 ( 27-JUL-2022 )





里奧大人中午食剩一半嘅咖哩豬扒飯   今晚繼續食   


尋日早餐食剩㗎   今晚要食埋去㗎喇


( 27-JUL-2022  WED )

感恩一覺瞓天光呀   係昏睡咁款   不過起身係精神嘅   哈哈 ~

早餐食醬占多   因為真係唔餓   如果食有餡包實在太飽   唔想晏晝又食唔落咁囉 ~


菇場忙呀   日日係咁就好啦 ~

Lunch Time 即出去啦   見阿後 11 點 44 分就出去   真係唔好咁過份啦   嗰 1 分鐘都唔等得 ?!   但最後佢咪要等埋我入 Lift   仲要係 11 點 46 分   即係早出無用   仲蝕埋 1 分鐘企喺度添 ~ 

行去買蔬菜   今日好想食濕嘢   所以買水餃米番菇場食 ~


仍然唔忙啦   同 8 卦傾 "盡情吃 用力愛" 劇情   之後又係乜都傾一餐   所以好快放工   哈哈 ~

放工即走   里奧大人早過我番到屋企   所以我番到屋企都即刻預備晚餐了 ~

是日懶餐 - 玉子燒 + 泡菜辣蘿蔔拚豆腐卜 + 麻醬拍青瓜

玉子燒 - 好在睇下冰格有咩儲備   原來呢塊玉子燒係 7 月 10 日到期   所以點都要食啦   最勁係里奧大人居然知道呢碟係叫玉子燒   我問佢點解知嘅 ?!   佢話成日聽我講   哈哈 ~

泡菜辣蘿蔔拚豆腐卜 - 過咗期 2 日   又係要快啲食埋去   不過只能夠食一半咋   因為我食得多會好脹胃   所以聽晚仲要食呢 ~

麻醬拍青瓜 - 唔想煮菜又嚟拍青瓜   我將青瓜切條再放入膠袋拍   唔係會彈到周圍係   到時真係抹耐過拍   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

頭先唔覺得熱   勁驚以為自己唔舒服呀   好在洗完碗就覺得熱咋   哈哈 ~

里奧大人食完飯就熨衫   因為 8 點半要開會   開到 9 點半就搞掂   算好快呢 ~

我仲諗住睇 Youtube   但里奧大人話睇 "盡情吃 用力愛" 大結局   呢套又係衰爛尾   唉 ~

今晚 11 點都一齊瞓覺   依家覺得呢個時間瞓覺最 OK   因為我有時太早瞓   半夜會起身㗎 ~

沒有留言:

發佈留言