2022年7月31日星期日

蝦餅拚司華力腸 + 泰式肉碎 + 麻醬拍青瓜拚粟米粒 ( 31-JUL-2022 )





( 31-JUL-2022  SUN )

今朝 9 點唔夠都醒咗   所以都整早餐食 lu ~


食完抖陣就大清潔屋企再拖地   大清潔廁所之後就即沖涼 ~

每做一次大清潔真係爆汗   磅數係少過一起身磅嘅數字㗎   所以我當係做運動呢 ~

抖多陣都出發番教會   今日同阿妹傾偈   又傾咗個幾鐘   佢同我諗嘢方向都差唔多   所以有時講嘢唔駛解釋咁多   佢好快明我感受   咁樣都唔錯   哈哈 ~

里奧大人差唔多 2 點放工   咁我話我去買午餐   順便去超市買嘢 ~


里奧大人同事請我食流心月餅


食完抖陣就沖涼休息   里奧大人瞓陣晏覺   我就睇 Youtube 啦 ~

差唔多 6 點幾先煮晚餐   因為我唔係咁餓   唔想咁早食   哈哈 ~

是日懶餐 - 蝦餅拚司華力腸 + 泰式肉碎 +麻醬拍青瓜拚粟米粒

蝦餅拚司華力腸 - 蝦餅又係尋日食剩   我加多條司華力腸   反正開焗爐嘛   嘻嘻 ~

泰式肉碎 - 尋日中午食剩   今晚食埋去啦   最正係剩咗好多飯   就咁蒸熱就搞掂 ~

麻醬拍青瓜拚粟米粒 - 食剩大半碟   又要番番聽晚食 lu ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

今日洗咗好多汗   個人比較攰   所以 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言