2022年7月29日星期五

麻辣手撕雞 (外賣) + 油麥菜 ( 29-JUL-2022 )




( 29-JUL-2022  FRI )

感恩一覺瞓天光   我其實覺得自己 7 點已經醒咗   但想懶床   咁等埋里奧大人鬧鐘響先起身 ~

早餐食吞拿魚治烘底   成日諗住想飲凍啡   但一落單都係會飲熱啡   始終朝早成日飲凍嘢唔好   同埋菇場冷氣都夠   又唔需要話飲凍飲降溫咁呢 ~


菇場冷氣勁咗呀   我要着外套   不過咁都好   之前真係有啲焗咁   個人成日好易攰囉 ~

Lunch Time 出去行一個大圈   但個天好似想落雨咁   所以買埋紅腸酸辣米線就即番菇場喇 ~

今日勁喇   居然唔駛開風扇仔食米線   我真係唔覺得熱喎 ~


仍然唔忙啦   所以想快啲放工   哈哈 ~

4 點幾診所打嚟話我子宮抹片同甲狀腺報告正常   感謝主   不過就有少少貧血   我嘅指數係 10.8   正常係 12-15   我又覺得唔係差好遠   但都係買啲鐵丸食下   咁起碼叫做保持住呢個指數嘛   我之前最低指數係 7 咋   個咀唇係完全無血色   之後我不斷飲北芪當參   真係有番啲氣   最緊要係唔燥嘛   我都叫阿花咁飲   佢都話飲咗一排   真係有番啲氣力咁呀 ~

放工即走   買埋手撕雞就番屋企喇 ~

今晚就咁煮個泰式米粉比里奧大人   我中午實在太飽   就咁食餸就可以了 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 油麥菜

麻辣手撕雞 (外賣) - 買半隻就夠   今次要微辣   上次要小辣   里奧大人食唔到呀   幾乎要我食哂咁滯   雖然微辣真係無咁惹味   但總好過我唔想自己一個人食哂呢 ~

油麥菜 - 星期二買㗎   今晚食埋去呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後同里奧大人一齊睇 "侏羅記世界: 統霸天下"   雖然我都鍾意睇 Chris Pratt   但套戲真係唔合邏輯   我知唔可以駁故   但都唔好咁離譜嘛   上次睇 F9 狂野時速又覺得好悶   成套戲劇情跳來跳去   搞到我都唔係咁想再睇戲   哈哈 ~

睇到 11 點 15 分都即刻瞓覺   其實頭先想唔睇   但又唔想睇一半咁囉 ~   

沒有留言:

發佈留言