2022年7月6日星期三

黑椒汁咸豬手 + 椒絲腐乳通菜炒牛肉 (外賣) @ 屋企 ( 6-JUL-2022 )

黑椒汁咸豬手 - 里奧大人知我鍾意食呢啲豬手   所以買嚟試下   不過一政認為唔係咁好味   哈哈


椒絲腐乳通菜炒牛肉 - 我哋都鍾意食呢個餸   如果我整到咁好味就好 lu


( 6-JUL-2022  WED )

尋晚瞓瞓下   個肚都痛   所以沖咗 1 次涼   以前用非常熱嘅熱水   次次沖完出嚟真係暈咁滯   依家好咗好多   起碼唔係用勁熱嘅水都可以舒緩到呢 ~

今朝 7 點 50 分起身   都係慢動作沖涼洗頭   我一緊張就會肚痛㗎喇 ~

茶記阿哥話我呢排晏咗   以為我改咗番工時間   我話係我遲起身啫   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   今朝算係有啲胃口 ~


菇場唔忙   但個肚開始有啲痛   所以勁想瞓覺~

Lunch Time 一到即瞓   今日瞓咗一個鐘呀   起身都算精神   但 1 點之後都好想再瞓咁   所以又抖咗 10 分鐘先開工 ~

3 點幾勁餓   拿拿聲食條即食蟹柳再飲杯熱紅茶 ~

今日用咗兩個幾鐘就搞掂哂個長命 Report   好少可咁快   哈哈 ~

放工去買雞骨草比里奧大人   又可以同佢一班車番屋企 ~

里奧大人就去買外賣   我就番屋企沖涼先 ~

我沖完涼就見到里奧大人   佢話我都沖咗好耐   咁又係呀   我每月一到會沖好耐呢   個人會舒服好多架 ~

咁等埋里奧大人沖涼先食   我叫佢開飯盒比我影相   佢話估唔到喎   因為我次次係最期待開飯盒影相   哈哈   無計啦   今日食得好少嘢   個人真係無咩力咁呀 ~

食完就叫佢抹枱   再將啲白飯轉去玻璃盒放雪櫃   問佢忙唔忙 ?!   佢話好忙   哈哈   我話平時我仲要洗埋碗添呀   所以呢   我唔舒服佢一定會買飯唔會煮飯   因為前前後後要做好多嘢呢   佢一定唔會   呵呵 ~

8 點幾同里奧大人一齊睇 "盡情吃 用力愛"   今集有啲悶   我真係差啲瞓着咗   里奧大人都話悶   咁都好   我初初以為我唔多舒服   所以無心機睇呀   哈哈 ~

臨瞓先再沖多次涼   之後里奧大人拍門叫我   佢以為我暈咗   哈哈   因為我無同佢講沖涼呢 ~

今晚 11 點都自己瞓先   希望每月一到快啲完啦   早瞓得嚟又瞓得唔好   真係好慘囉   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言