2022年7月17日星期日

鮮蝦水餃拚雲吞 (外賣) ( 17-JUL-2022 )




( 17-JUL-2022  SUN )

尋晚瞓得麻麻哋   不過今朝 9 點唔夠都醒咗   但感恩又精神啊 ~

梳洗完就整早餐   之後做下小清潔再拖地   搞掂哂就沖涼   抖陣就番教會喇 ~


崇拜之後就同皇太后傾偈   佢好搞笑   全程捉住我隻手   好似驚我走咗去咁 ~

同里奧大人去買 Lunch 番公司食   之後佢就要去開會喇 ~ 

雜扒飯 (黑椒汁)


份量好多   所以一定 Share 食
   

我就買埋冬瓜袪濕料先番屋企   煲好冬瓜茶就徹底大清潔廚房   因為我要拎哂所有嘢出嚟抹 ~

2 斤灰皮冬瓜 + 1 包袪濕料


今日真係爆汗   係做完之後全件衫濕哂   搞掂哂都 4 點半   要即沖涼喇 ~

唔想睇 Youtube   所以睇 ASTRO 討論區   咁可以 Update 下   同埋又要滙報比阿花知喎   佢好憎睇字   一定要靠我   哈哈 ~

里奧大人接近 7 點先開完會   咁我都預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 鮮蝦水餃拚雲吞 (外賣)

鮮蝦水餃拚雲吞 (外賣) - 每次里奧大人開會   我就會煮呢個最簡單嘅晚餐   本來我蒸咗脆肉瓜   但我試一粒熟唔熟   點知係苦   再次多粒都係苦   所以即掉呀   唉 ~

洗埋碗都開機洗衫   沖埋涼都 9 點咁滯 ~

呢排又睇新 Youtuber   里奧大人都話呢排鍾意睇呢個   哈哈   不過今晚睇到 11 點幾都瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言