2022年7月4日星期一

滑蛋粟米魚塊 + 菠蘿咕嚕肉 + 叉燒拚油雞 (外賣) @ 屋企 ( 4-JUL-2022 )





( 4-JUL-2022  MON )

感恩瞓得唔錯   雖然半夜去咗一次廁所 ~

今朝本來 7 點 50 分起身   諗住瞓多啲   但 7 點 40 分都醒咗   所以都起身番工 lu ~

天陰陰好在無落雨   不過我都買埋 Lunch 先去買早餐   咁樣中午可以休息下 ~

好掛住 Berry 女呀   搵晚要同佢 Face Time   哈哈哈哈   


早餐食奶醬多   今次啲麵包好薄身   我覺得幾好 ~


7 月新開始


菇場忙呀   實在難得 ~

Lunch Time 同阿齋傾咗半個鐘頭   佢問我做咩唔食嘢 ?!   我話每月一到呀   佢都話上次先嚟完   今次咁快 ?!   我話食藥間唔中會係咁   有時嚟得密有時唔嚟囉   同埋佢都知我以前係勁痛   佢話初初嚟做   見我有時縮埋一嚿瞓覺   臉又青哂咁   所以知我每月一到係好辛苦呢   哈哈 ~

差唔多 12 點 45 分先食個腸仔包   其實都無咩胃口食   個人非常攰可惜又瞓唔到 ~


忙多陣就可以抖下   個肚有啲唔舒服喇   勁想快啲番屋企   哈哈 ~

放工即走   今晚要里奧大人買外賣番屋企呀 ~

沖埋涼就開餐   食完就睇陣電視   今晚 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言