2022年7月22日星期五

豆豉鯪魚炒昆明生菜 + 忌廉蘑菇湯 ( 22-JUL-2022 )




( 22-JUL-2022  FRI )

又係 6 點起身去廁所   好在好快瞓得番咋   感恩感恩 ~

今朝食腿蛋治   突然好想食蛋   我間唔中都係咁 ~


菇場唔忙呀   又係傾計到 Lunch Time ~

船頭話我好多連身裙   話眼見至少都有 6 條   我話我真係買親都係連身裙   因為番工一笠上身就搞掂   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去行下   之後買 Lunch   我以為有 3 條腸粉 + 魚蛋套餐   之後見佢剪 5 條   我話唔係 3 條咩 ?!   佢話無呢個餐喇   咁我話唔要魚蛋   因為 食 5 條已經好飽   咁佢又落錯麻醬   其實我不嬲唔要麻醬   不過見佢落咗就算啦   點知食完勁滯 ~


仍然唔忙啦   放工即走   最緊要趕到班車   如果走咗班車要等好耐   星期五仲特別耐   唔知點解 ~

番到屋企都即刻煮晚餐喇   里奧大人 6 點幾番到嚟   叫佢沖涼等食呢 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒昆明生菜 + 忌廉蘑菇湯

豆豉鯪魚炒昆明生菜 - 之前買咗生菜   所以整呢個餸   因為諗唔到煮咩   又無醃定肉喎 ~

忌廉蘑菇湯 - 飲埋最後一罐   應該唔會再想飲   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後抖下   里奧大人就熨 3 機衫   等佢熨完就一齊睇戲 ~

今晚 11 點唔夠都自己瞓先 ~

沒有留言:

發佈留言