2022年7月23日星期六

馳名狗仔粉 + 魚蓉燒賣 (外賣) @ 屋企 ( 23-JUL-2022 )




( 23-JUL-2022  SAT )

今朝 7 點半都醒咗   所以都起身番工 lu ~

又嚟碎花裙   其實兩件唔同花的   但立一立係差唔多咁   再加埋呢把風扇   真係好似好鍾意粉紅色咁   哈哈


早咗起身就多咗時間食早餐   咁去大快活買喇 ~

職員話豬扒細咗啲   所以加塊蘿蔔糕比我


個個同事見到我份早餐都覺得好出奇   因為我平時只係食三文治   哈哈 ~

菇場唔忙   都係傾偈傾到放工囉 ~

放工去買外賣   里奧大人今日補假   所以我話買泰式午餐   咁啱今朝家姐問我晏晝食咩 ?!   我話譚仔   家姐話里奧大人唔駛趕住番工   咁唔駛又食譚仔啦   真係同佢心靈相通   因為我都咁諗呢   但里奧大人驚我去其他食店要等好耐   所以係咪都話譯仔囉 ~

原來等泰式午餐都只係 10 分鐘   都好方便呢   下次會再叫 ~

其實我唔餓   食咗兩啖金邊粉   咁之得叫一個套餐啦   哈哈 ~

泰式鳳爪 (+$12) / 泰式炸蝦餅 (+$12)
泰式辣椒肉碎蛋飯 /泰式金邊粉
仲有飲品 2 杯  里奧大人轉飲鹹檸檬七喜 (+$8)


食完抖陣就沖涼   等個人精神啲 ~

3 點幾就溫書   5 點幾食埋盒鳳爪   之後就出發番學喇 ~

今晚都夜放學   加上我又唔太餓   所以就咁買狗仔粉同燒賣算喇 ~

我一入屋   里奧大人見我得一袋食物   話買咁少嘢嘅 ?!   我話我都好唔慣買咁少嘢   哈哈 ~

真係唔好講笑   食完個早餐真係滯到夜晚咁   下次唔敢再食呢 ~

里奧大人 11 點半都瞓覺   我就 12 點左右先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言