2022年8月31日星期三

菠蘿生炒骨 + 椒絲腐乳通菜炒牛肉 (外賣) @ 屋企 ( 31-AUG-2022 )

里奧大人又可以帶飯   真係唔錯   哈哈



( 31-AUG-2022  WED )

尋晚瞓得麻麻哋   個肚有啲痛   但想瞓得好啲   所以沖個熱水涼喇   真係舒服好多㗎 ~

瞓到 8 點 15 分起身   感恩個肚都 OK   不過個人都係比較攰 ~

最搞笑里奧大人開廁所門見我夾頭髮   嚇到佢叫咗出嚟呀   我都比佢嚇死   佢話見到 8 點幾   無諗過我仲喺屋企呀   哈哈 ~

差唔多 9 點 10 分先番到菇場   之後陸續有人番   其實我唔算遲   因為有同事日日都係 9 點半番到   所以我成日話拍卡無咩意思 ~

早餐都係食奶醬多   但其實好唔想食   但得呢樣多士可以留得囉 ~ 


菇場唔忙啦   11 點左右差啲瞓着   好在最後都開到眼   哈哈哈哈 ~

阿怪又發顛   大力拍枱又大力關櫃桶   全公司嘅人都聽到   因為起碼 7 次   真係有病咁   好恐怖囉   同埋真係好影響人哋呀 ~

Lunch Time 都唔出去喇   有啲攰   個個見到都話食咗2日烏冬喇喎 ~


仍然唔忙   放工準時走 ~

買埋晚餐就番屋企喇   不過我要沖埋涼先食呢 ~

8 點幾睇 "痞子殿下"   睇埋呢個星期就無得睇 lu ~

里奧大人公司同事整㗎   呢個勁好味呀   我第一次食流心月餅   因為我麻麻哋奶皇呢


今晚 10 點半再沖多次涼   等個肚暖暖地   希望瞓得好啦 ~ 

沒有留言:

發佈留言