2023年3月10日星期五

陽一飲食文化 @ 紅磡 ( 10-MAR-2023 )

 厚切吉列豬扒定食 ($50) - 我唔覺得係炸咁嘅   不過算啦   學里奧大人話齋   咩都試下嘛   之後我叫里奧大人食粒漬物消滯啦   點知原來係甜薯薯   真係樣衰   哈哈哈哈


味淋煮豬軟骨拉麵 ($62) - 呢個反而好味道噃


炸蝦天婦羅 4 件 ($30) - 里奧大人話唔係天婦羅嚟嘅   估唔到佢咁講   哈哈哈哈   我話算啦   下次去加太賀食番補數   哈哈


麵豉湯   雖然熱但無咩味


 ( 10-MAR-2023  FRI )

感恩一覺瞓到 7 點   今朝喺屋企做運動   做咗 20 分鐘都唔錯呢 ~

早餐食咖啡瑞士卷   里奧大人話呢個好味 ~


菇場忙咗陣又 Hea 過   不過今日星期五   感覺時間會過得快啲   哈哈 ~

Lunch Time 出去超市買生果   之後又買咗罐頭紅腰豆同粟米湯   因為買一送一好抵呀 ~

買完再去買鯪魚球米粉   其實唔太餓   但好想食辣嘢呀 ~


仍然唔忙就做自己嘢又傾下偈   咁樣就好快 5 點半呢 ~

里奧大人買比我食㗎   呢下真係好感動   因為我之前話有間賣砵仔糕好似幾好味   估唔到佢真係記住   佢上次去到無開   今次見到佢即買呢   其實好多時我話要買嘅嘢   佢係會記得   但講食嘅嘢呢   佢真係好少會記住㗎   除咗煙韌嘢同乳豬   哈哈 


放工番屋企放低嘢   之後就同里奧大人出去食嘢喇 ~

咁其實我都鍾意食兩餸飯同車仔麵   但又唔想係當晚餐囉   難得出去食   想食其他嘢呀   哈哈 ~

本身想食意粉   但見到另一間有得食吉列豬扒   所以去食呢間喇   因為我都好想食炸嘢呀 ~

食完就去超市買嘢   之後都番屋企抖陣   再出發去祈禱會喇 ~

差唔多 9 點左右完畢   咁都番屋企 lu ~

沖埋涼就睇 2 集 "Island"   最搞笑里奧大人問我一個人敢唔敢睇 ?!   我話真係唔係幾敢   雖然唔係鬼   但我都驚驚地   哈哈 ~

我太夜食啦   所以縮哂水   哈哈哈哈


家姐話成張床比佢瞓哂咁滯   哈哈哈哈


今晚 11 點左右瞓   突然覺得好夜咁 ~

沒有留言:

發佈留言