2023年3月20日星期一

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 20-MAR-2023 )

香草辣椒肉碎炒飯 ($53) - 好辣   但好正呀   哈哈


豬扒冬蔭功湯金邊粉 ($51) - 今次好味喎


泰式細拚盤 - 蝦餅 + 雞肉丸 + 雞翼 + 春卷 ($90) - 原來有細拚盤嘅   因為我唔係咁鍾意食串燒呢


( 20-MAR-2023  MON )

尋晚開冷氣瞓   可以凍親隻腳   半夜抽筋呀   好在好快無事呢   感恩感恩 ~

早餐食甜餐包   唔駛烘都好味   最開心係唔駛洗多樣嘢 ~


8 點幾仲瞓緊   嘆過我啦   哈哈   


菇場忙咗陣就 hea 過   成個天都灰灰暗暗   所以有啲攰咁 ~

Lunch Time 要出去整嘢   所以又係食個包就算喇 ~

菇場唔忙又傾計啦   阿花話佢今日都話攰   但尋日已經瞓兩個鐘晏覺   仲 11 點半就瞓   佢平時 12 點半瞓家嘛   我話應該天氣影響啦   潮潮濕濕咁最唔鍾意呢 ~

Berry 又瞓   仲要 2 點幾   呢個時間我都有啲想瞓   哈哈哈哈


放工即走   因為手指嘅濕疹仲未好番   加上又好攰   所以今晚唔煮飯喇 ~

里奧大人次次食炸嘢飲啤酒   就第一句會話真係無鬼用   我話人人體質唔同   又唔可以話無鬼用嘅   之後佢話因為我成日咁話佢嘛   我話以前就咁話你啫   依家無咁話你啦   點知佢話妳講嘅以前即係尋日   哈哈哈哈   衰得佢   安慰下佢變咗串番我轉頭添 ~

買埋瑞士卷就番屋企   拿拿聲開機洗衫   之後就沖涼休息了 ~

真係唔好講笑   咁攰原因都可能之前成日睇劇追字幕   又睇到好緊張喎   所以個人真係特別攰咁   今晚直頭10 點半要瞓先呀   我同里奧大人話真係要抖下先再睇劇呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言