2023年3月4日星期六

海蜇手撕雞 (外賣) + 椰菜 ( 4-MAR-2023 )




 ( 4-MAR-2023  SAT )

今朝瞓到 7 點 40 分都自然醒   但本身都係 7 點 50 分起身嘅   不過最恐怖係望手機時間係8點35分   呢下真係嚇死囉   仲諗住要搭的士番工添呀 ~

早餐食甜餐包   搽多啲花生醬可以飽啲   哈哈哈哈 ~


差唔多番到公司就見到辣姐   佢話大半年無見過我   仲話成日望住個門口都唔見我   佢講得好搞笑 ~

咁同佢傾咗陣   我都唔記得你星期六要番工添   之後我話我星期六要番工   不過無嘢做㗎   所以好想唔駛番工   但佢話要感恩有工番呀   呢句真係點醒咗我啦   點解我無咗感恩嘅心咁㗎   真係要好好反省呢 ~

菇場唔忙   所以好想快啲放工   不過其實上下網又真係好快 1 點嘅   哈哈 ~

放工即走   里奧大人負責買外賣番屋企   因為我話星期六特別快餓   可能比平時遲咗個幾鐘食飯呀 ~

呢個豉椒支竹牛仔肉飯好味呀


諗住飯後甜品   但我食唔落   留到 6 點先食   唔知係咪凍咗關係   食完個人勁唔舒服呀   下次焗熱先敢食


食完就抖下先   之後叫里奧大人陪我還書   咁順便行下嘛 ~

里奧大人就番工   我再去超市買珍珠米   買滿 $100 有 9 折   行來行去唔知買咩先滿 $100   之後見到洗衣珠同芝士就過哂 $100   實在太好   因為唔想買零食嘛 ~

番屋企放低再拎百力滋比探訪對象   傾咗 15 分鐘就走人 ~

要去街市買餸   又買生果同凍肉   差唔多 5 點半先番屋企   唔經唔覺出咗去 3 個鐘   行咗 15,000 步呀   對我嚟講算多㗎喇   所以今晚唔做運動 lu ~

紡優美 5 合 1 洗衣珠 ($139.9 買一送一) - 家姐話算抵喎   所以我買喇


笑口牌原味芝士  ($33 買一送一) - 好耐無食   見特價先買呢


里奧大人 7 點幾放工   叫佢沖埋涼先食   咁我有時間煮個麻油一丁   今晚要 Share 食   因為唔係咁餓 ~

是日懶餐 - 海蜇手撕雞 (外賣) + 椰菜

海蜇手撕雞 (外賣) - 食剩大半盒呀   咁留聽聽日炒麵 ~
 
椰菜 - 都食剩 1/3   又係要留番聽晚 ~

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

同里奧大人睇 1 集 "Island "   里奧大人就睇書   我就睇 "出貓特攻隊" 都幾緊張   不過睇到接近12 點瞓都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言