2023年3月3日星期五

芝士焗金沙排骨 + 偽元綠冷辣辣麵 + 鹽味沙律汁青瓜 ( 3-MAR-2023 )





 ( 3-MAR-2023  FRI )

感恩瞓得都唔錯   起身都精神   但里奧大人就唔係咁舒服   所以要休息半日呢 ~

早餐食自家制蛋糕同芝麻包   咁都幾飽下   哈哈 ~


菇場忙咗一陣又 Hea 過   但星期五感覺時間係過得特別快啲 ~

我覺得佢瞓到好似條蛇咁


Lunch Time 出去買 4 個裝超力米粉   因為買 1 送 1 ($16)   我又問家姐抵唔抵 ?!   因為我好少食但見網上啲人話好抵   咁我先買   佢話 $2 個米粉仲想點呀阿妹 ?!   哈哈哈哈   咁我話即買 6 Pack 啦   佢要就可以比 Pack 佢咁囉 ~

次次一買完嘢就好餓   可能緊張買唔到呀   因為次次都係咁   所以買完即飛去買牛腩河番菇場喇 ~

西瓜話聞到好酸嘅味   佢又見我個碗係橙色咁   以為我食酸辣米線   我話我加咗醋同辣油咋


仍然唔忙就 Skype 啦   唔係成日篤手機對眼會好攰 ~

放工即走   番到屋企都即預備   但都要搞成個鐘先食得 ~

是日晚餐 - 芝士焗金沙排骨 + 偽元綠冷辣辣麵 + 鹽味沙律汁青瓜

芝士焗金沙排骨 - 想食咗包芝士   所以整金沙骨喇 ~ 

偽元綠冷辣辣麵 - 突然好想食呀   不過就只係青瓜做材料   懶到一個點   哈哈哈哈 ~

鹽味沙律汁青瓜 - 呢支沙律汁就到期   拿拿聲食埋去   但估唔到又幾好味   我覺得撈海蜇食就更加正 ~

真係完全唔記得喺邊度買添   唔通係 DONKI ?!


洗埋碗就小清潔屋企   搞掂就即沖涼 lu ~

今晚同里奧大人一路食芝麻糊一路睇 "超級無敵獎門人"   估唔到又幾好笑   哈哈 ~


再睇多陣 Youtube   我 11 點左右都自己瞓先喇 ~  

沒有留言:

發佈留言