2023年3月7日星期二

苦瓜炒豆豉鯪魚 ( 7-MAR-2023 )



( 7-MAR-2023  TUE )

尋晚係咁發夢   自己買咗切開咗一片片嘅冬瓜   又去花店買花   買完就打爛咗個花樽   我坐喺地下喊呀   之後又要去搭巴士   有小朋友叫我玩韆鞦   最勁係有按摩功能呀   仲有零零碎碎嘅夢   好在起身都精神咋 ~

不過今朝里奧大人出去做嘢   其實我 7 點 10 分都醒咗   但就懶床到 7 點 20 分先起身呢 ~

早餐仍然係食香芋瑞士卷   有時覺得有 Cream 係幾好食   因為口感無咁乾爭爭咁 ~


菇場忙呀   開心開心 ~

Lunch Time 出去行下   之後就買牛腩河番菇場慢慢食 ~


仍然忙   好快就放工咁 ~

放工即走   里奧大人 5 點左右番到屋企   仲沖埋涼   所以我都快啲煮晚餐 lu ~

是日晚餐 - 苦瓜炒豆豉鯪魚

苦瓜炒豆豉鯪魚 - 炒苦瓜嘅時間係最耐   里奧大人話苦瓜無油麥菜咁油   呢樣我都覺呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

無啦啦又頭暈   唔知係咪食咗苦瓜呢 ?!   但炒過應該無咁涼㗎喎 ~

今晚睇 2 集 "Island"   其實追字幕先最攰   哈哈哈哈   所以睇完 10 點半都即刻瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言