2023年3月13日星期一

燒賣 + 雞扎 + 豉椒排骨飯 + 梅菜肉餅飯 (外賣) @ 屋企 ( 13-MAR-2023 )




梅菜肉餅飯就係里奧大人嘅午餐


 ( 13-MAR-2023  MON )

尋晚上床瞓   覺得成個人好燥熱咁   最終都要開冷氣 ~

之後諗諗下點解會咁熱   先醒起呢兩日食嘢好熱氣   MOS BURGER 又炸雞又打邊爐   里奧大人話鼻哥窿生瘡添呀   最衰我啦   都唔知點解無啦啦話打邊爐 ~

今朝都有喺屋企做運動   之後整早餐   家姐特登買咗法式方包比我   所以我要比心機整   哈哈 ~

第一次番工前開爐


烘得唔錯啦   哈哈


我同家姐都鍾意食粗粒花生醬


我都估到家姐實會問好唔好食 ?!   我話麻麻   家姐整個滴汗公仔   哈哈哈哈   其實整鬼佢啫   我覺得都好食呀   始終白鑊烘熱無焗熱咁乾呢 ~

菇場做完 Report   差唔多 10 點就去 Pack File   不過都未搞掂   食完 Lunch 再 Pack ~

Lunch 食杯麵啦   因為就過期呀   同埋想抖下   要留番啲力呀喂 ~


瞓到手腳 "直不甩"   真係好好瞓咁喎 


1 點半繼續 Pack   4 點 45 分終於搞掂哂   感恩感恩 ~

8 卦話我塊臉紅哂   做咩唔除口罩搬   我話唔想比人睇到我真面目   佢話痴線   個個都睇個哂妳真面目啦   但只有佢先知道我真性情   哈哈 ~

里奧大人去剪髮   順便去整嘢   咁所以今晚我都唔煮飯了   發喇 ~

放工即走   今晚有嘢整   所以要買外賣了 ~

沖埋涼又抖陣   之後就睇 "信仰的背叛"   不過睇到 10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言