2023年3月14日星期二

孜然雞翼 + 椰菜餃拚鳳城水餃 + 福花 ( 14-MAR-2023 )





呢個鹿兒島黑豚骨拉麵都幾好味


( 14-MAR-2023  TUE )

今朝喺屋企做運動   但都只係做咗 15 分鐘咋   其實都唔算係咩運動   哈哈 ~

早餐食菠蘿包   里奧大人唔係咁食皮㗎   因為覺得好甜   所以我叫佢比我食啦   唔食皮點算係食菠蘿包呀大人 ~


咁大家都早咗出門口   我問今日係咪星期四 ?!?!   佢碌大對眼話星期二呀   我話因為平時星期四佢早啲番工   咪記錯咗囉   呵呵 ~

菇場唔忙呀   咁做 Filing 啦 ~

Lunch Time 要出去整嘢   所以只食咗個包咋 ~

番到菇場坐低無耐   8 卦又好好喎   問我食唔食燒餅 ?!   因為驚我頭先整嘢無嘢食呀 ~

放工即走   今晚都係焗同烚   所以好快搞掂 ~

是日晚餐 - 孜然雞翼 + 椰菜餃拚鳳城水餃 + 福花

孜然雞翼 - 又係差啲唔記得有樽孜然醬呀   搵日又要睇下雪柜同廚柜有咩醬料   拿拿聲拎出嚟食埋去先 ~

椰菜餃拚鳳城水餃 - 前晚食剩   今晚點都食食㗎喇 ~

福花 - 又買一大棵嚟食   但食剩幾嚿要留番聽晚食   因為真係好飽下   哈哈 ~

炒個烏冬比里奧大人帶飯就洗碗   之後再開機洗衫   搞掂就大清潔屋企喇 ~

今晚其實攰   但好想做清潔   不過都好快手搞掂嘅 ~

沖埋涼就休息   本來想熨衫   但真係好攰唔熨喇 ~

里奧大人睇其他嘢   咁我今晚都唔睇劇喇   就咁睇 Youtube   但都睇到 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言