2023年3月29日星期三

茄汁豬扒 + 西蘭花 ( 29-MAR-2023 )

 


( 29-MAR-2023   WED )

尋晚半夜發惡夢   夢見 ASTRO 喺我前面唱歌   之後有個女侍應拎住盤香檳   但佢倒落自己度   我好奇怪就用手機照住佢   佢突然間變咗一條好扁嘅蛇咁   再由床邊滑過嚟   咁啱里奧大人出房門   但對明就慢慢關埋   我大叫救命   我蓋住被   但條蛇係咁喺我心口亂掃   我就叫咗好多壽救命   之後我醒醒哋咁   原來係里奧大人掃我心口問我咩事呀    仲話之前摸我塊臉   我係無反應   所以佢掃我心口平復一下我 ~

有個夢就係我喺酒樓即場換袋   但係趕住去集合   所以拎咗個吉袋   因為唔記得自己換咗袋   又要去酒樓拎番   家姐話比嘢我   叫我自己喺車度拎   仲有個夢係洗床單同按摩   總之係咁發夢啦 ~

里奧大人話我成晚隻手係咁郁   我真係唔知   哈哈 ~

咁我沖綠茶茶包比里奧大人   佢一出嚟就話唔記得叫妳唔好沖茶添   因為要飲飲咖啡   佢話我搞到佢尋晚瞓得好差呀   咁又真係嘅   所以叫佢拎樽咖啡番公司飲呢 ~


菇場今日 3D   又 skype 到 Lunch Time ~

今日去大生買堅果棒   因為想試咗好食就再買比家姐食呢   再行多陣就買腸粉番菇場食喇 ~


Happy Village 有機迷你雜錦堅果棒 ($89)


仍然唔忙   繼續 Skype 到放工   其實有 Skype 真係好好   可以傾偈又可以持續練打字   如果打字可以美手就好啦   哈哈 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐 ~

是日晚餐 - 茄汁豬扒 + 西蘭花

茄汁豬扒 - 我覺得個汁好味   以前唔識煮真係咩工具都買齋   依家雖然都唔係叫識煮   但份量真係唔會跟足   煮到里奧大人鍾意嘅味道就已經好開心㗎喇 ~

西蘭花 - 今晚煮 2 個細嘅西蘭花   真係咬到個口好攰   哈哈 ~

洗埋碗就抖陣   8 點左右就同里奧大人去做運動 ~

其實好攰   但好想郁下   所以只做咗 20 分鐘運動呢 ~

開完機洗衫就沖涼   之後食芝麻糊 ~


睇陣電視同 Youtube   今晚由 10 點半開始睇聖經   但睇到 10 點 45 分咋   因為真係好攰   所以 10 點 50 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言