2023年3月28日星期二

台南魯肉飯 + 鹽酥雞肉燥飯 + 甜不辣 + 炸澎湖花枝丸 (外賣) @ 屋企 ( 28-MAR-2023 )

鹽酥雞肉燥飯 ($49) - 鹽酥雞肉都好多   真係好抵食


台南魯肉飯 ($36) - 特登叫呢個飯   咁里奧大人可以帶飯   


甜不辣 (+$9) & 炸澎湖花枝丸 (+$9) - 我最鍾意係呢兩個小食   哈哈


( 28-MAR-2023  TUE )

尋晚半夜發夢大叫   記得係搭 Lift 上 5 樓   但感覺係衝落去   所以好鬼驚係咁大叫   次次發夢大叫都係無咩氣咁叫   要出盡力先出到聲   最驚呢啲感覺 ~

早餐食麥包   今朝要食飽啲   因為頂到起碼 1 點先食飯 ~


菇場唔忙就好喇   始終我下午要準時放工呢 ~

感恩等 10 分鐘有車   12 點半去到家姐屋企了 ~

家姐 WFH 但未收得工   我話唔緊要喎   做嘢要緊嘛   反正都未出門口 ~

發花顛


扮彊屍   哈哈



又咁樣望我呀   衰


摔眼仔


咩事呀佢   哈哈哈哈


又正常番了



鬼祟眼   哈哈


咁我哋出門口   家姐叫工人記得照顧 Berry 女呀   工人即刻話: 睇下佢想唔想我照顧佢囉 ?!   嘩   我聽到 O 咗咀呀   講得真係非常流利   用嘅文法完全正確   哈哈哈哈   因為佢上次話喺屋企等我   佢係講: 我同 Berry 等喺屋企㗎   所以家姐話佢成日駁咀駁舌   哈哈 ~

我話去街街   佢即刻望過嚟


家姐話同我飲茶   我話唔啦   食啲佢想食嘅嘢   所以佢又話食豚肉   佢次次都話食豚肉㗎   所以佢真係好想食囉   咁姐夫又無問題   所以即刻去食啦 ~

上次我同里奧大人話唔食   佢同事又話唔食   如果今次連姐夫都話唔食   咁我同家姐講   妳真係同呢間食店無緣   唔好去食喇 ~

佢最搞笑係話見到張相影得好靚   所以佢覺得好好食好想食   佢影比同事都係影豚肉飯張相   可惜仍然吸引唔到去食   呵呵 ~

宮崎和牛 - 鰻魚雙併飯 ($179) - 家姐同我都鍾意食鰻魚   但就唔會食太多   但里奧大人同姐夫唔食   所以今日一定要叫嚟食   哈哈


生薑燒豚肉飯 ($88) - 套餐有味噌湯 + 迷你沙律   最有驚喜係個湯   飲到最後都係熱呀   我真係好怕飲凍嘅湯呢


豚肉份量都多   同埋口感好林   唔係鬆肉粉嘅林喎   呢個都好味道


南蠻炸雞 (3件) (+$25) - 估唔到咁大件   最搞笑我講錯每人 3 件 


日式煎餃 (3 件) (+$22) - 都算大隻   同埋都好味呀


姐夫食完就去整嘢   我咃坐多陣就就搭的士去醫院喇 ~

2 點 35 分左右到醫院   因為家姐係睇 3 點   咁去到都只係睇緊 2 點   但我話我其實都預咗等   有時我睇私家醫生都要等一個鐘啦   反正坐喺度等無問題囉 ~

坐坐下覺得醫院好似有啲焗   因為突然好眼瞓咁   之後我話唔知係咪飯氣攻心   但家姐都話係焗   咁我話要食粒勁薄荷糖   咁比粒佢啦   佢話以為係萬寶路   我大聲笑咗   我知佢係想講萬樂珠   大路   人哋聽到真係以為我哋煙癮咁大   要喺醫院食煙呀   哈哈   最慘係我哋唔係煙民嘛   不過爸爸以前都係食煙   所以一定識萬寶路呢 ~

之後家姐仲搞笑   唔知係咪講開食   佢無啦啦話買咗包咖哩味薯片比工人   其實雖然嗰個係我家姐   但都要讚佢對工人真係好好   食咩飲咩都預埋佢   有時又特登買佢鍾意食嘅飯   我真係睇住工人肥咗好多   但最搞笑佢成日都接受唔到   係都要話家姐肥過佢   真係咩都識講   哈哈 ~

好感恩 3 點 45 分有得睇呀   仲要係食完粒薄荷糖好醒神先入醫生房   因為要記得一陣要問醫生啲咩嘛 ~

Book 埋覆診時間就去拎藥   之後再去 Book 物理治療   最搞笑等 Lift 嘅人全部係醫生護士   我話係咪醫護人員專用㗎 ?!   但唔見有寫   同埋真係得呢邊上去喎   所以都唔理喇 ~

5 點就可以走人   感恩過程都順利呀 ~

咁搭巴士走啦   家姐全程橋住我隻手傾偈   好搞笑   平時唔會咁㗎喎   只係會拖住手行 ~

傾下傾下又好快到旺角   家姐話出開去嘛   如果下次出就係特登出   呢個說法真係非常之好喇   哈哈 ~

佢叫我快啲打比里奧大人   我話佢實會話買   因為佢都想我唔好煮   等隻手抖下 ~

我落車就里奧大人啱放工   一齊去買瑞士卷   咁啱有個女仔又係買瑞士卷   里奧大人以為我特登買兩款唔同味   我話唔會啦   食兩日再買好過 ~

換埋衫就開餐   本身諗住做運動   但飲咗啤酒就唔做喇   咁做小清潔   搞掂就沖涼 ~

抖陣就熨 2 機衫   但熨到一半好攰   要叫里奧大人幫手埋尾   哈哈 ~

10 點 15 分睇聖經   睇咗 40 分鐘   差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言