2023年3月9日星期四

水牛城雞翼 + 西蘭花 ( 9-MAR-2023 )



之前買咗樽百益乾蕃茄香草醬   我覺得味道麻麻   好想快啲清哂去   所以就煮意粉喇


( 9-MAR-2023  THU )

感恩一覺瞓到 7 點   啱啱好起身去做運動呢 ~

里奧大人都醒咗   佢就負責焗麵包   不過我都做 15 分鐘都番屋企 lu ~

早餐食咖啡味卷蛋   里奧大人焗燶餐包   因為我尋晚焗爐校咗 200 度呀   我話掉咗去啦   佢話刮哂啲燶就可以食   所以得番好少  哈哈 ~


家姐打嚟又話今朝痴咗線   等咗幾部 Lift 去停車場   但又奇怪部 lift 無向下個制   咁有個女人問家姐係咪上去 ?!   家姐話係要落去呀   個女人即刻關 Lift   因為家姐已經喺最底層嘛   我真係笑咗出聲   我話人地以為妳係鬼呀   哈哈哈哈   家姐話呢兩日咩事   搭親 Lift 都咁樣衰嘅   哈哈 ~

菇場唔太忙   但今日 3D   所以時間應該過得好快   呵呵 ~

我話 Berry 對眼好大   之後家姐話好多放狗嘅人   都話 Berry 對眼好大   我話係咪因為 Berry 塊臉細呀   哈哈哈哈   是但啦   



Lunch Time 出去行下   之後買墨魚丸米番菇場食喇 ~


仍然唔忙呀   但傾下偈上下網就好快放工呢 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐 lu ~

是日晚餐 - 水牛雞翼 + 西蘭花

水牛雞翼 - 完全唔記得有樽水牛雞翼醬   所以襯住自己有記憶就即整喇   哈哈   好在仲剩半樽   下次應該清得哂呢 ~

西蘭花 - 之前買咗 2 個   無諗過咁耐先食到囉   所以一定要清埋去啦 ~

洗埋碗就開機洗衫   再做小清潔就沖涼喇 ~

好耐無聽 ASTRO 喇   所以又聽咗一個鐘 ~

差唔多 10 點鬆啲靈修   差唔多 10 點 45 分就瞓覺   呢排做運動想早啲瞓 ~

沒有留言:

發佈留言