2023年3月31日星期五

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 31-MAR-2023 )

 原味雞翼 4 隻 ($18) - 好入味   唔錯唔錯


香焗芝士意大利雲吞 - 一般啦   想食啲新嘢咁呢



香焗白汁菠菜 ($20) - 我覺得好味呀   但份量真係好少   雖然我知道只係廿蚊雞   哈哈   但以前食過   價錢都係平但份量多嘛   唉



蕃茄煙肉意大利粉 ($30) - 呢個好味   所以又叫喇


莎樂美腸薄餅 ($36) - 我問里奧大人食咩薄餅 ?!   之後我指住呢個話佢鍾意食   頭先意粉又係咁   所以佢都忍唔住笑   話我其實唔駛問佢啦   哈哈哈哈 



( 31-MAR-2023  FRI )

尋晚係咁發夢   個夢係趕住番工   最後唔換衫就番工 ~

之後就唔知去到邊   里奧大人眼濕濕話好唔捨得我   我話可能兩日都見住   下星期放幾日假都見住啦   再有個夢係要跳落一級樓梯   但條樓梯又好高又半空咁   我最驚發呢啲夢 ~

早餐食菠蘿油   突然醒起仲有盒牛油   好想快啲食哂去囉   但其實應該有排食   搵晚整蒜蓉多士   咁樣去牛油好似快啲 ~


菇場 3D   開心開心 ~

阿花又比銀優應援比我喇   佢次次都拎多份比我   諗起真係因為銀優先同佢熟   但其實大家都識咗起碼 10 年   不過佢都係好人嚟嘅   成日笑笑口   同埋唔係講是講非咁呢 ~


望靚嘢係開心啲嘅   哈哈


Lunch Time 雖然落毛毛雨   但忍唔住出去行   成日坐真係好鬼悶 ~

今日食 Flakes + 乳酪   其實想食熱嘢   不過今朝菠蘿油太 Heavy   都係唔食湯米喇 ~


仍然唔忙   同阿花 Whatsapp 到放工 ~

今晚唔煮喇   所以同里奧大人出去食 ~

食完就番屋企抖下   之後番祈禱會 ~

番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就休息下 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點唔夠都瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言