2023年3月21日星期二

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 21-MAR-2023 )

水牛芝士配橄欖油 ($18) - 雖然係無咩芝味㗎   但我又幾鍾意佢啲口感   哈哈   


中華海草 (雙陪) ($18) - 我鍾意食㗎   但唔可以一次食太多
 

脆焗香味雞球 ($20) - 真係熱辣辣   連我都話要灘凍啲先食呀   哈哈   因為咁食好熱氣呢


莎樂美腸薄餅 ($36) - 第一次食到脆邊呀   仲要熱辣辣出爐


蕃茄煙肉意大利粉 ($30) - 今次有番啲味道喎   同埋都唔少蕃茄蓉


 ( 21-MAR-2023  TUE )

里奧大人瞓到 7 點 40 分都未醒   咁我都叫佢起身喇   之後佢話原來無校到鬧鐘 ~

早餐食香芒瑞士卷   又幾好味噃 ~

賣相都唔錯㗎



菇場忙呀   所以好快到 Lunch Time ~

今日雖然餓   但都想行陣超市買嘢先   買完先買鯪魚球米番菇場食 ~


里奧大人話同我出去食 Pizza   咁我都知係去薩利亞   因為我上次話想食   都估到佢一定會搵一晚同我食   哈哈 ~

食完再行陣都番屋企喇   開機洗衫再做埋小清潔先沖涼 ~

睇下 Youtube   但睇睇下都想瞓   雖然無煮飯   不過今晚都好攰咁   所以 10 點 20 分都自己瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言