2023年3月26日星期日

焗三文魚柳 + 雜丸炒讚崎烏冬 + 金菇拚脆肉瓜 ( 26-MAR-2023 )





 ( 26-MAR-2023  SUN )

今朝同里奧大人都早咗起身   所以又出去食早餐喇 ~

我同里奧大人講話一個餐真係好飽   但假期瞓到 9 點幾食又可以食得哂㗎喎 ~

凍啡好飲呀   不過我一定要少甜少奶嘅



都好大塊豬扒


去里奧大人公司坐陣   之後番學 ~

因為我等埋水姑一齊崇拜   肥肶話我做咩行嚟行去   呢句好笑呀   好似覺得我唔識路咁   哈哈 ~

崇拜完畢就去買麵包   里奧大人就啱啱開完會   但仲未走得 ~

2 點先食 Lunch   抖到 3 點就去做運動   今次做 25 分鐘   其實攰攰哋   不過又想郁下 ~

今日 Lunch 都係求其食   大前題係要清哂   哈哈 ~

里奧大人問邊到買 ?!   我話上次食剩咗 1 塊   咪焗埋去囉


尋晚食剩嘅 4 粒水餃


呢度係有 2 塊蜜汁牛肉乾的


蕃薯餅真係好好味   仲有 1 塊就聽晚食


朱古力奶只係 $5/樽咋   里奧大人話好飲   聽日再入貨


沖埋涼就睇下 Youtube   睇到 5 點終於頂唔順喺梳化瞓咗   好在瞓到 5 點半咋 ~

差唔多 6 點幾就煮晚餐   感覺好似一起身就煮   好似咩都未在狀態咁   哈哈哈哈   所以 7 點半先食得呀 ~

是日懶餐 - 焗三文魚柳 + 雜丸炒讚崎烏冬 + 金菇拚脆肉瓜

焗三文魚柳 - 上年底喺百佳買㗎   好似 $99/2 Pack   估唔到咁厚肉又唔腥   但呢個價   應該就算有特價都唔會咁平了 ~

雜丸炒讚崎烏冬 - 里奧大人話好味呀   呢個真係超級易煮呢 ~

金菇拚脆肉瓜 - 最鍾意一鐵熟   呢度係 2 個脆肉瓜 + 1 包韓國金菇   切埋就咁大碟了 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視 ~

尋日買咗 3 盒桑葚   所以同家姐每人盒半


今晚 10 點 15 分開始睇聖經   我真係覺得自己好懶   又太多藉口   所以今朝決定每日點都要睇聖經呢 ~

睇到 10 點 50 分就瞓喇   其實想靈修一個鐘   但今晚比較攰   下次早啲靈修先 ~

沒有留言:

發佈留言