2023年3月11日星期六

香辣脆雞 + 巴辣香雞翼 + 蘑菇飯 + 格格脆薯塊 (外賣) @ 家姐屋企 ( 11-MAR-2023 )

4 件雞桶餐 ($117) - 4 件香辣脆雞 + 2 件巴辣香雞翼 + 蘑菇飯 + 格格脆薯塊


家姐晏晝同糟糟佢哋食自助餐   所以都仲好飽   工人又話唔食   咁得我同里奧大人食咋   食剩 2人件雞同 1 隻雞翼   留番聽日做 Lunch



藍莓芝士撻 ($45) - 真係好耐無食   仍然咁好味呀


特濃朱古力蛋糕 ($40) - 里奧大人鍾意食就買啦


( 11-MAR-2023  SAT )

又係一覺瞓到 7 點   感恩感恩   不過今朝唔做運動   懶床到 7 點 20 分先起身 ~

因為星期六要食飽啲   所以要食豐富早餐喇   哈哈哈哈 ~


菇場當然唔忙啦   可以溫下書 ~

放工去 MOS BURGER 買埋 Lunch 先番屋企   感恩唔係等好耐呢 ~


食完就睇 1 集 "Island"   差唔多 4 點就出發去家姐屋企喇 ~

今日係里奧大人話要去家姐屋企   因為要整個電腦 ~

好感激里奧大人整幫手買同整   仲要係佢幫家姐揀顏色同約時間   再特登喺公司拎 Cooler   果然夠細心 ~

我同里奧大人講話間店都好細心喎   整埋個手挽位   佢話係佢自己整㗎    哈哈哈哈



咁我咃喺家姐房整嘢嘛   Berry 全程跟住哂   仲向里奧大人發出 "弧弧聲" 呀   我話無計啦   依家係我哋入侵咗佢間房呀   哈哈哈哈 ~

里奧大人影㗎   話 Berry 成日裝下裝下   但又唔敢入嚟   哈哈哈哈


里奧大人整完   我坐低睇下個 Mon 位置好唔好   咁發覺張櫈突然郁郁下   我以為想爛呀   點知一望   原來係 Berry 坐咗喺我隔離呀   其實平時家姐做嘢   佢都係咁樣陪住家姐呢 ~

佢真係好得意   點都喺我隔離


我估我唔郁   佢應該會瞓着


但又會八下里奧大人做緊乜


大功告成   感激里奧大人幫手呀


難得佢上床抖下   就同佢影下相啦  


今日 Berry 女真係好緊張咁   成日黐住我咁喎   里奧大人之後仍然喺房整嘢   咁我出去梳化坐   Berry 又跟住我呀   真係開心死我啦   哈哈 ~

佢個美臀黐住我㗎   其實係咪暗示叫我坐開啲呢下 ?!?!


黐到實一實   


個身好修長


個樣好緊張咁 


用隻手仔按住零食


鄰居送比 Berry   家姐話佢好鍾意咬


驚驚青青
 

好似條尾巴呀


差唔多 6 點就出去搵食   咁我着鞋嘅時候   我聽到 "di di da da" 聲   原來係里奧大人喺廁所出嚟   Berry 女急急腳縮入梳化底呀   做咩咁驚呀傻啤梨 ~

Berry 對眼全程望住里奧大人   攰唔攰呀妳 ?!?!



佢唔會望住鏡頭㗎喇   因為全程望住里奧大人方向


里奧大人行緊過嚟   哈哈哈哈


家姐又話唔多食嘢   咁去元氣壽司啦   但要等 50 個就一定唔等   所以我話買家鄉雞去家姐屋企食好過 ~

我同里奧大人睇緊食咩   佢突然間話嚇死   嚇到我以為咩事 ?!?!   原來家姐嚟咗   佢話有人挨個頭埋嚟嚇死佢呀   因為佢唔知家姐嚟呢   哈哈 ~

等嘅時候   我就去買蛋糕做甜品   之後再 Join 番一齊番屋企 ~

番到屋企   里奧大人第一時間叫家姐睇下張電腦枱   家姐話咁樣做嘢舒服好多呀 ~

瞓喺餐枱隔離等我哋



睇完就開餐喇   工人又坐埋嚟傾偈   Berry 又呢埋喺枱底先搞笑   係咪見里奧大人喺度   所以保護家姐呀 ?!

里奧大人話見到黑色一嚿嘢   以為係 Berry 嘅"紙"呀   哈哈哈哈   但其實係佢隻手仔呢


咁食雞翼有骨嘛   家姐叫里奧大人將啲骨放地下   里奧大人話地下 ?!?!?!   家姐話係枱面先啱   哈哈   里奧大人頭先以為真係要放喺地下比 Berry 食㗎   哈哈 ~

之後里奧大人又問茶几個膠袋要唔要 ?!   我同家姐一齊答佢   但一個話要一個話唔要   之後里奧大人話今晚咩事呀 ?!   搞到佢好亂呀   哈哈哈哈 ~

家姐又比好多嘢我   之後咩都問我要唔要 ?!   我話唔要啦   已經兩袋喇 ~

9 點走人   家姐同工人順便同 Berry 出街   我哋 4 人 1 狗一齊等車   咁工人拖住 Berry   但里奧大人又話想拖   咁轉手比佢拖啦   之後 Berry 居然跟住行咗一段路呀   我哋 3 個都喺度大笑   話哂 Berry 同里奧大人最唔熟嘛 ~

之後見到 Berry 扯住里奧大人跑嚟我咃嗰邊呀   里奧大人話 Berry 停低咗再望佢 2 秒   個樣即刻好驚咁呀   之後要即衝番嚟我咃嗰邊   家姐話應該頭先交手嘅時候   Berry 以為係工人   所以跟住佢囉   我話下次要再試多次 ~

番到屋企沖埋涼諗住休息下   估唔到里奧大人話睇 " Island" ~

Berry 今晚應該好好瞓   因為今日做咗一日看更嘛   哈哈哈哈


睇到 11 點半都要瞓喇   因為聽日要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言