2023年3月25日星期六

打邊爐 ( 25-MAR-2023 )

豚肉醬油味湯底 ($28) - 試下新嘢   因為家姐平時打邊爐係芫茜皮蛋湯底   所以佢應該覺得沙爹比較濃味   問番佢   佢都真係話沙爹太濃   寧願呢個湯底   家姐鍾意蘸麻醬加指天椒   我都鍾意   但同里奧大人兩個食就唔會特登整比自己囉


泰國蟹捧 - 特登買比家姐㗎   佢超級鍾意食   咁我就比咗張蟹柳食譜整嘅相比佢睇   佢以為我整呀   里奧大人都話奇怪無食過咁嘅   我話都唔係我整嘅   之後佢哋啤住我   但我真係從來無話係我整喎   呵呵


牛板腱 - 今次買夠 $100   家姐以為係豚肉   可能我之前食過   但我話依家覺得牛板腱好味啲   好在醒起未拎哂出嚟咋   唔係又有排食了   


水魷 & 牛柏葉 - 呢度買咗 $75   家姐都鍾意食水魷   但今次食唔哂   最搞笑家姐話食剩就整沙爹魷魚   估唔到佢又諗到咁整


韓國廣島蠔 - 估唔到家姐話鍾意食   因為姐夫唔食呢


蝦滑 - 買咗 $30   定家姐鍾意食呀


鳳城水餃 - 家姐以為係買咗兩款唔同嘅餃   因為有啲好脹卜卜咁


炸魚皮 - 我同家姐鍾意食厚身啲嘅炸魚皮   里奧大人就鍾意食薄身   家姐話咁就唔係炸魚皮啦   係都要串下里奧大人


雜丸 - 家姐話第一次食芋頭條   我話好味㗎   但就唔可以食太多   會好滯的   


芒果糯米糍 - 我同家姐都覺個皮唔夠煙韌   但里奧大人話鍾意咁嘅口感   佢食咗 3 件   不過佢話似食芒果多啲   因為個皮好薄   哈哈哈哈


蕃薯餅 - 又比我見到喇   所以買 3 件   家姐都話煙韌呀


( 25-MAR-2023  SAT )

今朝 8 點起身   咁我差唔多出門口嘅時候   里奧大人話陪我食早餐之後再瞓   我話約咗家姐呀   之後佢話以為我要番工   哈哈 ~

我買埋早餐   差唔多 9 點 45 分就到家姐屋企喇 ~

Berry 懶熱情咁係咁撲我   佢企起上嚟都到我心口咁滯   諗起家姐初初話諗住養洛威拿㗎   我話只會喺佢出世後 3 個月先去妳屋企囉   之後唔會去囉   大佬呀   洛威拿咁巨型   容乜易咬死我呀   同埋我真係好驚呢啲大狗囉 ~

工人問先生呢 ?!   我真係諗緊講咩 ?!   之後先醒起係講里奧大人   可能對上兩次一齊嚟   以為之後都係咁呢 ~

惡夢開始   哈哈哈哈


駛唔駛咁望我呀


唔比我入房 ?!


整呢樣嗰樣   差唔多 10 點先食早餐   Berry 就呢埋喺梳化底   真係奇奇怪怪   哈哈 ~


半個身伸咗出嚟



到我食完就用零食引佢   佢先坐梳化咋 ~

應下我啦大小姐


望都唔望


真係瞓㗎喎


大力拍都唔應我


只係眼睛郁   塊臉就無郁過   哈哈哈哈


一場嚟到   陪下我好喎


扮哂嘢


同佢影完相   佢又跳走咗   真係唔鬼理佢   咁我就睇下書啦   之後見無哂聲   因為我以為佢喺梳化底瞓嘛   但原來佢入咗房瞓   我同家姐講話 Berry 瞓妳張床嘅時間   仲多過妳自己瞓   哈哈 ~

我又來喇   哈哈哈哈


真係彩都唔彩我




我相信佢真係覺得我好煩   哈哈


又用零食引佢


之後極速瞓覺



之前家姐送個蠟筆小新嘅卡片套比我   原來係佢叫呢個 M 姐買㗎   家姐就買咗小丸子   佢同人講話佢阿妹鍾意嗰個核突嘢   咁有無蠟筆小新呀 ?!   哈哈哈哈   就係咁   M 姐送咗呢包蠟筆小新口罩比我   因為佢記得我鍾意蠟筆小新呀   好感動呢


家姐搭車又問我要唔要長洲芒果糯米糍 ?!   我話唔要   之後去到屋企附近又問要唔要芝士蛋糕 ?!   我話真係咩都唔要呀   唔想拎嘢 ~

家姐 11 點半就番到屋企   又傾下偈啦   但傾傾下 Berry 無啦啦大聲吠   嚇到我同家姐一齊彈起   真係比佢嚇到心臟病   哈哈 ~

之後同家姐換袋中袋   佢又係用袋仔分類   但有啲袋好重   所以幫佢換   換完又好似輕啲咁   不過仍然都係重   點解咁嘅呢 ~

家姐好愕然里奧大人今日放假   仲估唔到我都會嚟   咁我一早話嚟就嚟嘛   本身如果里奧大人唔攰都可能夜晚嚟一齊食飯   但佢呢排攰就唔喇   我自己早啲嚟仲好 ~

之後我叫家姐一齊食 Lunch   所以 1 點左右走人喇 ~

工人同 Berry 送我哋搭車   初初 Berry 好黐家姐   但因為就嚟落雨   所以叫工人快啲帶 Berry 行   但 Berry 點都唔行   之後家姐拖咗陣就交手比工人   佢哋就行到好遠   望都唔望我咃了 ~

保護主人


但其實係驚   哈哈哈哈


坐車傾偈   家姐問點解今次無買蕃鬼荔枝嘅 ?!   我話貴咗又細咗   同埋應該唔係當造   因為之前好多生果店都有得買㗎 ~

里奧大人要番公司一陣  所以叫佢去餐廳攞位先 ~

越式三寶飯 (豬扒+雞翼+扎肉) ($72) - 份量都唔少   雞翼同豬扒都好味 


火車頭湯粉 (生牛肉+ 牛丸+ 牛展+ 牛腩+蝦丸+魚丸) ($108) - 家姐見到生牛肉   即刻話快啲浸熟佢   哈哈   其實我都會咁   


家姐同里奧大人講   話工人問叫里奧大人做咩好呢 ?!   叫先生好怪   因為有兩個先生   佢可能覺得太太老公先可以叫先生   之後話叫叔叔   但話里奧大人又唔似叔叔   呢句好笑呀   里奧大人話佢真係叻   哈哈哈哈 ~

我叫家姐今晚一齊食啦   之後我話打邊爐   可以食多啲嘢   哈哈 ~

食完就送家姐搭車   我要番上屋企放低背囊先去買嘢 ~

買哂嘢就諗住整芒果糯米糍   點知無椰奶   所以又出去買   最後又去超市買埋梳打水同檸檬   我覺得家姐鍾意飲   同埋又可以消滯嘛 ~

番到屋企都要即刻整芒果糯米糍喇   里奧大人其實好鍾意食   不過兩個人食得唔多   隔夜又唔好食   所以家姐嚟就多數整呢 ~

家姐 7 點左右到   咁我都預備嘢   所以里奧大人話佢幫我接家姐嚟喇 ~

咁里奧大人負責淥嘢   我叫佢唔好夾比我住   因為我要抖下先   之後家姐話睇電視啲人都係咁   次次煮完飯會話抖下先食   我話打邊爐唔駛開爐煮嘢都無咁辛苦呢 ~

食到大半   家姐話洗咗要快啲食哂呀   我話無洗㗎喎   佢個樣好愕然   又問我牛肉呢 ?!  我話都無洗喎   家姐同里奧大人笑到流眼淚   之後再問蟹柳同蠔呢 ?!   我理直氣壯咁話所有急凍唔駛洗㗎喎   佢哋笑得更加利害   哈哈哈哈 ~

之後佢打去問糟糟   佢都話急凍唔駛洗   不過會沖一沖水   我話以前出街打邊爐   啲急凍食物真係冰嚟㗎喎   所以我就唔洗囉 ~

家姐見到蕃鬼荔枝   話之得頭先唔講   同埋知我實會買比佢 ~

今次到佢拎嘢番屋企喇   因為我買咗 3 個蕃鬼荔枝   再買 2 個皮蛋酥比姐夫   又買咗 $70 碧根果仁同佢 Share   好味先再買多啲   哈哈 ~

9 點半送家姐搭車番屋企   佢話番到屋企要打比我   我打比佢之後   我第一句就話唔係比番錢我呀嘛   估唔到佢真係比咗好多錢我哋   話係佢有 Bonus   所以比我哋   真係激鬼死我 ~

不過我話都覺得奇怪   我叫佢放低袋入房   之後我入房   佢眼神好怪咁   同埋好奇怪佢咁耐   佢肯定諗緊放咩位置好啦   因為又唔可以比我咃咁快發現   但又驚擺喺度唔見咗   真係整定比我見到佢咁   哈哈 ~

傾完就到我小清潔啦   差唔多 10 點就搞掂 ~

沖埋涼就休息   但今晚成 12 點幾先眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言