2023年3月16日星期四

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 16-MAR-2023 )

北京烤鴨 ($438) - 之前去過深圳嘅北京義和雅苑烤鴨坊   再食番呢度嘅烤鴨   就覺得無咁好味了


最鍾意啲醬料  哈哈


榨菜肉末 (跟叉子燒餅) $138 - 都好味   但感覺唔到有榨菜粒



糖醋魚塊 ($128) - 呢個味道都唔錯呀


乾煸四季豆 ($108) - 我鍾意食呢個餸   但份量好少


宮保雞丁 ($112) - 一般啦


傻佬炒飯 ($138) - 無食呀


( 16-MAR-2023  THU )

感恩一覺瞓到 7 點 10 分   咁起身做下伸展就整早餐 lu ~

早餐食芝麻餐包   唔知點解   我都係鍾意食甜餐包多啲   可能以前唔舒服先食鹹餐包呀  哈哈 ~


阿爽一番嚟就叫我阿嬸   仲叫佢幫佢抹埋   之後我話叫我做阿姐得唔得呀 ?!   佢話叫阿嬸順口啲   叫阿姐要長氣啲   黐鬼線   哈哈 ~

菇場今日 3D   所以全部人都好靜   因為個個睇手機   呵呵 ~

Lunch Time 行去買雞翼紅薯粉   一番到菇場   阿齋同 BG 都話我行咁遠   我話難得無落雨又唔曬就行遠啲囉 ~


仍然 3D   喺討論區睇 ASTRO   真係勁爽   所以好快放工 lu ~

約埋里奧大人一齊搭車去德福   買埋麵包就去金滿庭喇 ~

叻叻尋日朝早走咗   所以姑奶喊咗成日   咁本身我同里奧大人約佢今晚食   點知九龍姑奶們又約佢今晚食   所以就大家一齊今晚食喇 ~

差唔多 8 點半就走喇   感恩趕到巴士番屋企 ~

姑奶買咗盒韓國士多啤梨比我   實在太好了   因為我咁啱想買嚟食呢


沖埋涼就抖下   之後同里奧大人睇 "黑暗榮耀 2"   節奏都好快   本身 10 點半睇完   但唔太眼瞓就再睇多集   最後變咗 11 點半瞓   好在真係眼瞓咋   頭先飲咗杯人參烏龍茶都驚驚地㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言