2023年4月16日星期日

炸豆腐 + 鮮蝦水餃 (外賣) ( 16-APR-2023 )




( 16-APR-2023  SUN )

尋瞓瞓得勁差   今朝唔陪里奧大人番工喇   所以瞓到 9 點半自然醒 ~

但又係咁發夢   個夢係我買咗水魷同牛柏葉生菜   之後又再買  隻水魷好新鮮   慢慢將個頭喺膠袋度伸出嚟   嚇到我焗鬼死佢 ~

另外一個夢係家姐喺 6 點 10 分話搭緊車嚟我屋企   但我咩都未買   又無哂落街嘅裙   只可以着番工嘅裙   之後里奧大人同我去 AEON 買火鍋料   無啦啦我又同晴晴一齊睇嘢   佢叫我翻譯英文   我話 Google Translate 咪得囉   之後又見到有人換蠟筆小新公仔   同埋有個人用咗 1,400 個印花換水怪公仔   呢個仲得意   啲夢真係發到九唔搭八咁   哈哈 ~

早餐食柯華田瑞士卷   都懶得落街買早餐 ~


沖埋涼就出發番學   之後就去崇拜喇 ~

等埋里奧大人放工就去食嘢    之後佢要即刻開會   我就去買餸 ~




番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息下 ~

里奧大人 6 點左右番到屋企   我就煮晚餐喇 ~

是日懶餐 - 炸豆腐 + 鮮蝦水餃 (外賣)

炸豆腐 - $10/5件都抵   所以買嚟再焗熱   加埋泰式甜辣醬同乾蔥   都好好味㗎 ~

鮮蝦水餃 (外賣) - 加咗棵銀絲旺墊底   我淥完哂水餃就後悔點解唔煮一半囉   因為我唔係咁餓   依家要格硬食 ~

煮晚個飯盒比里奧大人就洗碗   之後再沖涼   所以有時唔出街都好  只係沖兩次涼就得 ~

豬柳漢堡 + 蟹柳烏冬   求其啦   見冰格有咩就煮咩   順便清下冰格嘅嘢   哈哈


食午餐送 2 包薯片


同里奧大人一齊睇 "模範計程車 2"   終於睇哂   應該會有第3季   但好似 2025 年先播 ~

今晚 11 點半先瞓呀   好在都覺得眼瞓咋 ~

沒有留言:

發佈留言