2023年4月18日星期二

鍋貼 & 炸雲吞 (外賣) + 菜心苗 ( 18-APR-2023 )





尋晚食剩   今晚再接再厲


 ( 18-APR-2023  TUE )

尋晚去咗次廁所   感恩好快瞓得番   今朝 7 點 20 分都起身 lu ~

早餐食法國方包   其實佢厚過方包   咁即係代表自己食多咗   哈哈哈哈 ~


菇場忙呀   所以好快到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 都唔出去喇   反正無嘢買   所以又食 Flakes + 乳酪喇 ~ 


2 點幾忙完   又可以 hea 過等放工 ~

放工即走   去埋買餸就番屋企 ~

今晚里奧大人 6 點 40 分先放工   所以就有充足時間煮飯喇 ~

是日晚餐 - 鍋貼 & 炸雲吞 (外賣) + 菜心苗

鍋貼 & 炸雲吞 (外賣) - 焗燶咗啲炸雲吞   真係激死我   所以鍋貼要好小心再焗熱喇   哈哈 ~

菜心苗 - 加埋尋晚嘅蠔油冬菇   咁樣好味好多㗎 ~

食剩 2 件雞膇同冬菇   又剩1件鍋貼   所以煮個拉麵比佢帶飯   好過我格硬食   哈哈 ~

里奧大人話今晚係咪食蕃薯糖水 ?!   我問佢係咪好想食 ?!   佢話我尋晚話今晚煮   不過我話真係好飽唔想食呀 ~

洗埋碗就就抖陣   差唔多 8 點就一齊去做運動   本來想跳舞   但里奧大人話出去做運動好啲   如果無位先再番屋企跳舞呢 ~

今日做咗 20 分鐘運動都番屋企喇   沖埋涼就休息休息 ~

睇多陣 Youtube   11 點鬆啲都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言