2023年4月27日星期四

春田冰室 @ 紅磡 ( 27-APR-2023 )

蔥油雞扒丼 ($46) - 呢個幾好味   雞扒都好大件


鳳梨咕嚕雞球 ($78) - 今次賣相好似兩餸飯咁樣 "北"出嚟咁   同埋完全無炸過嘅感覺


花生醬西多士 ($36) - 好耐無食   我鍾意點糖漿食㗎 


例湯好飲   因為夠熱   哈哈


( 27-APR-2023  THU )

又係一覺瞓到 7 點唔夠就醒   不過咁都好   話哂一覺瞓到天光嘛   哈哈 ~

早餐仍然食香濃黑芝麻瑞士卷   一盒食兩日真係唔錯 ~


菇場唔忙   都係同阿花 Whatsapp   佢話我哋 Whatsapp 有 3,xxx 張相   佢係勁鍾意銀優   我又勁鍾意 ASTRO   所以令到佢都鍾意 ASTRO   哈哈 ~

咁瞓真係好得意   瞓到成個人仔咁


11 點又開始忙   真係做到 Lunch Time 先停 ~

同阿花 船頭一齊行行萬寧   佢哋買完就走   我就仍然睇多陣先   之後我行一田又見到   咁又一齊行   講開食白飯   船頭話佢屋企 3 個人食 6 碗飯   所以啲米好快食哂   我話我 5 Kgs 真係食成年咁滯   以前唔識煮飯   直頭每年都要倒米   因為吽哂好多穀牛呀 ~

之後我話一陣食燒賣粉果  船頭話唔夠飽   我話燒賣其實好滯   唔好睇佢細細粒 ~
   
阿花話佢有次蒸咗廿幾三十粒燒賣   因為佢話驚十粒唔夠   所以倒哂出嚟蒸   之後滯到以後唔想食燒賣   哈哈 ~

咁大家分開買嘢食   但原來都已經 12 點 15 分   要快啲去買 Lunch 喇 ~

午餐係 1 份燒賣 + 2 個粉果   其實 3 個粉果平啲   但格硬食真係好辛苦   下次買半份燒賣先食 3 個粉果啦 ~


忙到 2 點幾就搞掂   又可以抖下 ~

今晚里奧大人約咗水姑食飯   所以我放工都要即刻走呢 ~   

我食完就番屋企   佢哋就番公司有嘢傾喇 ~

今晚里奧大人要番學   咁我都自己做運動先 lu   唔覺唔覺又做咗半個鐘   實在太好了 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後睇 Youtube   其實我鍾意睇 B 站   不過唔想用平板睇 ~

里奧大人差唔多 10 點先番到屋企   等佢沖埋涼就一齊睇電視喇 ~

今晚 11 點半先瞓   里奧大人都話做咩咁夜瞓   不過今晚真係唔係咁眼瞓咁   所以先咁夜瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言