2023年4月2日星期日

雜丸米粉 + 辣菜甫昆明生菜 ( 2-APR-2023 )



( 2-APR-2023  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   之後要去公司幫手喇   勁忙呀   所以話咁快又要去番學了 ~



番一半學就要走喇   因為教會有事奉   想早啲去預備 ~

番到教會   連續 3 個姊妹見我着短袖   就指住我件衫話我好勇   我話我有帶外套   只係放咗喺 Locker 啫   但我又真係唔覺凍喎   可能行嚟行去   哈哈 ~

今日 1 點 40 分搞掂哂所有事奉   我同 Ivy 都覺得好快呀   開心開心 ~

買埋午餐就番屋企   咁等埋里奧大人放工   2 點 45 分先食 Lunch 呀 ~


里奧大人瞓咗半個鐘   都已經 4 點半   咁一齊出去做運動喇 ~

今次做 20 分鐘運動   因為我其實好攰   但旨左郁下 ~

沖埋涼就抖陣   之後開機洗衫同燜餸 ~

今晚差唔多 7 點幾先食晚餐   因為中午太晏食呢 ~   

是日懶餐 - 雜丸米粉 + 辣菜甫昆明生菜

雜丸米粉 - 清哂所有丸   同埋只係煮個超米比里奧大人食   我就食菜同丸就夠   中午太晏食完   真係未落哂格   食得唔多咁囉 ~

辣菜甫昆明生菜 - 最鍾意煮生菜   淥兩淥就上得碟   哈哈 ~ 

洗埋碗又再沖涼洗頭   之後睇電視 ~
   
明明 11 點想瞓   但突然想睇三哈   所以睇到 11 點半先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言