2023年4月6日星期四

鹽酥花枝丸肉燥飯 + 鹽酥雞粒肉燥飯 (外賣) ( 6-APR-2023 )

鹽酥花枝丸肉燥飯 ($46) + 鹽酥雞粒肉燥飯 ($53) + 追加鹽酥花枝丸2粒 (+$6) - 個飯本身有半隻滷水蛋+肉燥 + 配菜   仲有杯鳳梨茶 & 蜂蜜茶


( 6-APR-2023  THU )

尋晚里奧大人睇劇睇到 1 點半   之後佢都話自己作哂反   始終太夜瞓都唔好嘛 ~

本來佢今朝番晏晝   但公司好多 urgent 嘢要跟   所以又陪我食早餐再喺屋企做嘢算喇 ~

早餐食牛油排包   本來想齋食   但都係覺得搽花生醬好似飽啲   哈哈 ~


菇場忙呀   咁都好 ~

Lunch Time 出去行 25 分鐘   行行下都驚落雨   所以買埋燒賣炒麵就番菇場喇 ~


4 點先嚟長命 Report   好在 5 點搞掂咋   始終連放 4 日假   唔想有嘢 Hold 住囉 ~

放工準時走   頭先食咗粒陳皮梅   坐車半路覺得勁肚餓呀   但一陣又唔方便食嘢   最慘係越餓就越諗住想食咩咁   哈哈哈哈 ~

6 點左右到里奧大人公司幫手喇   但我無咩力   做嘢慢吞吞 ~

做咗半個鐘就去買晚餐   里奧大人食完就要再做嘢   我就番屋企喇 ~

開埋機洗衫就沖涼休息   今晚都幾攰下 ~

里奧大人 9 點先番到屋企   叫佢快啲沖涼   因為我想食橙呀   哈哈 ~

好彩個橙都甜 


我再睇陣 Youtube   11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言