2023年4月1日星期六

蒸鯇魚 + 粉絲蝦米旺菜 ( 1-APR-2023 )



( 1-APR-2023  SAT )

感恩一覺瞓天光   鬧鐘未響都醒咗 lu ~

早餐食芝士搽麥包   咁又幾好味道噃 ~


菇場忙咗陣就 Hea 喇   所以好想快啲到 1 點 ~

4 月新開始


放工去 MOS BURGER 買午餐就番屋企   感恩好快有車呢 ~

MOS BURGER ($27/個)  + 大薯條 (免費) + 中汽水 (免費)   所以呢餐勁抵   哈哈


食完就去買餸   再買魚買咗包雞膇   再買咗 3 斤菜   之後買埋支老抽   我覺得菜先重呀   但我又唔想成日去買菜   所以先買咁多   拎嗰下真係好想買㗎手推車   但諗起要次次抹個車轆就即刻唔再諗   哈哈 ~

番到屋企抖陣就同里奧大人做運動   今次做 30 分鐘就算喇 ~

沖埋涼就休息下  7 點幾開餐 ~

是日晚餐 - 蒸鯇魚 + 粉絲蝦米旺菜

蒸鯇魚 - 魚佬叫我買連魚卜嗰份啦   好味喎   咁 $36 又 ok 喎   之後我問佢點煮個魚卜啦   我真係第一次買魚卜㗎咋   今次啲魚都唔腥   同埋我又特登煮熱個蒸魚豉油   唔係支豉油真係唔知點用好   不過里奧大人話無咩味   我話食魚係清清哋㗎啦   哈哈 ~   

粉絲蝦米旺菜 - 呢個都係第一次整   加埋蠔油煮食好味好多   但我真係好怕食蝦米   不過家姐係都買比我   咁就點都要食   所以次次都要煮多啲   好想快啲食哂呀 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息   星期六真係好似攰過平日   哈哈 ~

睇陣 Youtube 同聖經   今晚 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言