2023年4月25日星期二

黑椒牛柳炒烏冬 + 學斗 ( 25-APR-2023 )




( 25-APR-2023  TUE )

尋晚瞓到半夜好似醒醒地咁   我最怕係咁囉   因為好難先瞓得番呢 ~

早餐仍然食餐包仔   好味道 ~


菇場忙咗陣   之後就同阿花 Whatsapp   呢幾日大家都好難過   所以傾咗好多嘢 ~

阿花去咗澳門百老滙   見到張小卡真係好心痛


Lunch Time 唔出去啦   因為壞 Lift   好在我有杯麵咋   雖然行落去都唔係問題   但今日好鬼餓呀   唔知係咪頭先同花傾偈又喊   所以好餓呢 ~


因為所有 Lift 壞哂   所以好多同事諗緊點落去 ?!   阿齋就大大聲話我有杯麵   咁我都比咗個小 A   溫總就唔食得辣   其他同事就照落去食飯   其實壞 Lift 啫   但溫總講到世界未日咁恐怖咁   真心覺得好煩   行樓梯咋嘛   唔駛講到要妳條命咁呀嘛   連阿花都話行樓梯啫   又唔係喺妳銀包搶妳錢   駛咩講到要生要死咁呀 ?!?!

仍然唔忙   可以繼續同阿花 Whatsapp 到放工 ~

今晚去街市買餸   買埋大半個旺菜同 2 個椰菜   行嘅時候真係覺得好重喇   可能呢排比每月一到搞到身體虛哂   真係無咩力咁囉   諗起疫情嘅時候   每次去街市都拎1x磅嘢番屋企   依家應該無呢支歌仔唱了 ~

番到屋企都預備晚餐   但都係慢慢煮囉 ~

是日晚餐 - 黑椒牛柳炒烏冬 + 學斗

黑椒牛柳炒烏冬買 2 塊黑椒牛扒同 1 磅手打烏冬   炒埋又一大碟   咁里奧大人依家帶飯就最好   有時覺得煮 3 人餐易過煮 2 人餐咁囉 ~ 

學斗 - 好耐無食   係時候要食下   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼休息   又睇陣電視同 Youtube 咁啦 ~ 

11 點想瞓   但里奧大人話 Youtube 有個人唱歌好好聽   咁我又聽下啦   真係好好聽喎   所以聽咗 20 分鐘先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言