2023年4月28日星期五

香滷豬軟骨肉燥飯 & 滷水牛肉肉燥飯 (外賣) ( 28-APR-2023 )

套餐有杯鳳梨紅茶 & 紅葡萄柚綠茶


滷水牛肉肉燥飯 - 呢個好味呀   所以比里奧大人食啦 


香滷豬軟骨肉燥飯 - 個豬軟骨真係完全唔得喎   無味又"鞋"   好在肉燥好味咋   撈飯一流   咁里奧大人鍾意食鹽酥花枝丸   所以追加一份比佢喇 


 ( 28-APR-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光   呢兩日開始飲番北芪當參   希望真係好瞓啲啦 ~

里奧大人今日番晏   所以今朝自己食早餐   又比我焗燶咗個甜餐包 ~


菇場唔太忙   都係同阿花 Whatsapp ~

Lunch Time 出去買薯片比阿花   佢成日請我食嘢   所以想買番啲嘢比佢   買完就買水餃米   今日勁想食水餃呀 ~


唔忙就繼續同阿花 Whatsapp   講下旅行又傾呢樣嗰樣   有時大家都講到搭錯線呀 ~

唉   隻食指原來插咗條刺仔   唔怪得搓手會痛啦   但最奇怪係依家 4 點先知 ~

我放大到 5.0x 先睇到咋


放工去里奧大人公司   佢話拔咗條刺先呀   我話好呀   因為掂到都痛囉   唉 ~

阿妹同小辣椒睇唔到條刺   所以叫埋大餅一齊睇   佢哋 3 個加埋里奧大人一齊烏低身   圍住睇我隻手指呀   我覺得場面好搞笑   唔知以為發生咩事 ~

之後小辣椒拎支針出嚟消毒   阿妹又幫我搽消毒紙巾幫我抹手指   我話我有眉鉗   終於大餅幫我挾咗出嚟呀   隻手真係唔痛喇   勁開心   好感恩佢喺度咋   唔係又要搵細細聲   因為佢哋話佢識處理呢啲好叻 ~

我話我頭先已經喺度諗   如果挑唔到都諗住要去醫院㗎喇   之後佢哋好大反應話唔駛㗎   咁我話好驚挑唔到出嚟嘛   嗚嗚 ~

搞掂就去買晚餐去里奧大人公司食   佢話佢哋仲笑緊我咁緊張呀   哈哈 ~

里奧大人食完就開工   我就行超市   行嚟行去行咗半個鐘   諗住唔做運動   但最後都係做咗半個鐘   今次有汗出   所以好開心 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 9 點先番到屋企   仲諗住 8 點可以番到屋企添 ~

睇多陣 Youtube   10 點半就同里奧大人一齊睇 "LAW 霸女神"   呢個節目好睇   但原來今晚已經係最後一集   哈哈哈哈 ~

今晚 11 點幾都瞓   可能出咗一身汗   好有睡意咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言