2023年4月7日星期五

喜喜麵館 @ 紅磡 ( 7-APR-2023 )


麻辣豬腩肉 + 麻辣豬肚幼麵 - 份量少咗好多喎   我好肯定之前外賣係有 2 個麵餅㗎   定係外賣份量多啲呢 ?!


麻辣牛肚絲 + 咖哩魚蛋 + 仿鮑片油麵 - 牛肚絲好似食剩咁   哈哈  


( 7-APR-2023  FRI )

今朝瞓到 9 點 45 分自然醒   但我發咗個好搞笑嘅夢   我喺教會收咗袋奉獻   裡面係 2,500 粒黑瓜子   我仲倒出嚟數添呀   之後好快又到另一個場景   不過就唔記得係咩 lu ~

早餐要食飽啲   因為一陣同里奧大人一齊番工 ~


沖埋涼再抖陣   12 點幾就同里奧大人一齊出發番公司喇 ~

我幫手到 3 點就去買餸   再買個腿蛋包比里奧大人食就番屋企 ~

本來都諗住買個麵包   但醒起之前食剩兩塊牛油排包   咁我焗埋去食算喇 ~


抖陣又要去幫手喇   不過我其實只係去睇聖經   嘻嘻 ~

6 點唔夠就出去食晚餐   食完就番屋企抖陣先   里奧大人就要番公司喇 ~

今晚番祈禱會   差唔多 9 點完畢   諗住買糖水   但好多人   咁就去買雪條   因為好想食甜嘢呢 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 10 點幾先番到屋企   等佢沖埋涼就比支雪條佢食   反而到我買完又唔想食   哈哈 ~

結咗冰嘅梳打水


$12/支   但有 9 折


里奧大人話鍾意食韓國雪條多啲


今日出咗成日街好攰呀   我自己 11 點半都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言