2023年4月29日星期六

手作和風唐揚雞 (外賣) + 味付螺肉 (外賣) + 中華沙律 (外賣) + 椰菜 ( 29-APR-2023 )




中午食剩嘅大蝦什錦天婦羅   雖然好鍾意食   但食完好滯呀   要飲青檸梳打水消滯    



( 29-APR-2023  SAT )

今朝一覺瞓到 7 點 15 分都起身喇   估唔到里奧大人都起咗身   雖然早咗 10 分鐘起身   但食早餐時間只係早過平日 4 分鐘   所以有時多咗時間   反而會做呢樣嗰樣會慢咗 ~

早餐都係食甜餐包 & 麥包   里奧大人話好食   我話麥包嚟咋喎   因為佢講到好似食新款包咁    之後佢話個包脆卜卜好味   不過今次真係焗到外脆內軟咁呢 ~


差唔多去到公司樓下又見到辣姐   同佢傾咗幾分鐘都要走喇 ~

一入菇場見到阿爽   同佢講話好少咁早喎    佢話頭先見到我係度 8 卦   哈哈   佢講得好搞笑 ~

菇場個個都唔忙啦   一係同 8 卦 Skype 一係同阿花 Whatsapp   所以時間都好快過 ~

8 卦尋日請我食南瓜籽   我覺得好食   所以叫佢幫我買二十蚊   留咗 1/3 喺屋企比里奧大人食 


放工約咗里奧大人喺地鐵車廂等   因為要去拜爸爸媽咪呢 ~

食埋午餐就去拜爸爸媽咪   今日好少人搭車   真係幾個人上去都開車走喇 ~

醬燒豬軟骨湯拉麵配熟蝦壽司 ($49) - 好味道喎   同埋又有壽司同飲品   真係好抵食呢



網燒牛扒定食配和風小食 & 麵豉湯 ($52) - 有好大碗白飯㗎   里奧大人知我失血過多   成日話自己食牛肉   但其實夾比我食多



大蝦什錦天婦羅 ($59) - 無諗過份量咁多   里奧大人就只食咗 1 塊茄子同蕃薯   我食咗 1 件蝦同青椒都好飽   之後全部要打包   留番今晚再食


好大塊蕃薯呀   里奧大人話留番比佢今晚食   因為佢鍾意食喎


3 點左右出發   真係幾年無拜爸爸媽咪   呢排又成日發夢見到佢哋   所以我點都要嚟囉 ~

今日好多煙霞


喊咗一輛之後   個人舒服好多   雖然爸爸媽咪走咗咁耐   但我都仍然好掛住佢哋   其實根本無可能唔掛啦   除非對妳唔好啫   係咪先 ?!

里奧大人真係好好   係咁度 Size   諗住買花樽仔比爸爸媽咪   其實上次都貼過㗎   但可能甩咗比職員掉咗啦   嗚嗚 ~

差唔多 3 點 40 分就走 lu   去咗大本型嘅 AEON 買晚餐   之後即搭車番屋企   一上車就落雨喇 ~

番到屋企就開機洗衫   抖下就煮晚餐 ~

是日懶餐 - 手作和風唐揚雞 (外賣) + 味付螺肉 (外賣) + 中華沙律 (外賣) + 椰菜 

手作和風唐揚雞 (外賣) - 我同里奧大人分開行   佢拎咗盒唐揚雞便當   我就拎盒唐揚雞   又會咁啱   所以我決定買唐揚雞喇   哈哈   其實有 6 粒   價錢係 $29.9 都算抵   但今晚食 3 粒算喇   我比里奧大人送福麵   我就無食喇 ~

味付螺肉 (外賣) - 里奧大人話今日想食螺肉   咁買啦   同埋 $23.10 都抵食 ~

華沙律 (外賣) - 呢盒 $24.70   份量比想像中多呀   但今晚食唔落   哈哈 ~

椰菜 - 煮咗半個椰菜   因為好想快啲食哂去呀 ~  

洗完碗就即沖涼   咁休息一陣就睇 "鬼怪" ~

今晚睇 1 集都要瞓喇   因為已經 11 點幾呢 ~

沒有留言:

發佈留言