2023年4月21日星期五

黑毛豬午餐肉 + 椰香咖哩薯仔班腩 (外賣) + 菜心苗 ( 21-APR-2023 )



里奧大人中午食剩嘅餸同半碗白飯   所以今晚連飯都唔駛煮   呵呵



( 21-APR-2023  FRI )

尋晚真係瞓得勁差   一諗起 Binnie 就心都實哂   佢嘅離開   真係覺得好心痛好可惜   我係 ROHA 都咁心痛   佢屋企人同成員們更加心痛   希望佢哋可以盡快回復心情啦   求主保守 ~

早餐食咖啡味瑞士卷   今朝有啲胃口了 ~


菇場唔忙呀   阿花聽日照去百老滙   所以佢問我寫唔寫 Memo 比 Binnie ?!?!   咁等佢帶過去   實在太好了   可以寫一點子句紀念 ~

Lunch Time 出去行陣 Mikiki   之後買 MOS BURGER 番菇場慢慢食喇 ~


好在菇場唔忙咋   今日都係溫溫燉咁 ~

放工即走   今晚簡單煮   所以好快可以開餐呢 ~

里奧大人食午餐有珍珠奶茶   所以留比我   知我鍾意食珍珠   等我開心番啲咁呢


頂爺送比我同里奧大人嘅零食


是日懶餐 - 黑毛豬午餐肉 + 椰香咖哩薯仔班腩 (外賣) + 菜心苗

黑毛豬午餐肉 - 依家就咁焗熱就算   真係唔想開鑊煎呢 ~

椰香咖哩薯仔班腩 (外賣) - 里奧大人今日食剩   所以又可以煮少一個餸 ~

菜心苗 - 終於清哂   其實佢都好食㗎   但真係唔想成日食   唔係又好快悶   哈哈 ~      

洗埋碗都即沖涼喇   咩都無心機做添 ~

睇完討論區再睇陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言